Sider

tirsdag den 24. november 2009

Min kreative Sara

Det har helt igennem været en fantastisk dag. En af de helt store fordele ved Kim´s skiftende arbejdstider er aftenvagten. Han kører først kl. 14.30, så det er jo "næsten" som en fridag, og vi når bare så meget de uger med aftenvagten. Det er så fedt bare engang imellem at få streget et projekt fra vores megalange to-do liste - done, tjek, finito, yes.
I dag fik jeg tapeseret det sidste på den gule købmandsdisk, og fik syslet om det blå kommode og trada....her er den så - den lækre blå kommode med retro vintage tapet, færdig og klar til at indeholde alt muligt og umuligt til børnenes legekøkken.

Den anden aften, da jeg bloggede kom jeg forbi Lis og tænderne løb jo nærmest i vand, over alle de hjemmebagte pebernødder. Derfor kom der gang i julebageriet, og vi bagte 3 fulde plader - mindre kunne altså ikke gøre det :-) Kim tog glad på arbejde med en kagedåse under armen, og jeg sidder nærmest med mavepine for skulle jo lige have en håndfuld mere her til aften! :-)



For at fuldende denne dejlige dag viste Sara os hendes nye kreative talent. Hun kan tegne, og jeg mener ikke bare kruseduller som hun har tegnet siden hun var hvad 10 mdr. måske? Nej rigtig tegne. Vi kan da allesammen se, at det er en grøn skildpadde ikk? Hun er altså kun 2 år og 8 mdr. jeg synes det er VILDT så dygtig hun er .......ej hvor er den kreative mor stolt :-)


8 kommentarer:

  1. Vi må da bare i gang også med pebbernøddebagningen...men nok først på søndag når vi er ovre den længe ventede basarlørdag.

    SvarSlet
  2. Hej Karen - ja var skønt som her duftede af jul i dag såå hyggeligt. Held og lykke på bazaren, jeg kommer desværre ikke, vi skal til Odense og tømme min morfars hus, så det er jo knap så spændende som din bazar. Kh.

    SvarSlet
  3. Det er faktisk heller ikke så tit, at så små børn kan tegne så mange detaljer i et ansigt. Hun har bestemt et kreativt gen.

    SvarSlet
  4. Hej Mette - ja jeg er helt oppe at køre over hun er så kreativ, så vi rigtig kan sidde og sysle lidt sammen. Kh.

    SvarSlet
  5. Hold da op, hvor er din pige dygtig til at tegne, Mette! Meget tidligt at være så struktureret og virkelighedstro... Det er srme flot :-)

    Og så fin kommoden er blevet... Den kommer til at matche den gule skænt super med de gule centre i blomsterne, tror jeg. Glæder mig altså mer eog mere til at se det færdige resultat...

    Ha' en skøn dag

    Hilsen Helle

    SvarSlet
  6. hmmm, sørme... og skænk, seføli... Sorry - mine taster driller stadig

    SvarSlet
  7. Hej Helle - ja Sara tegner dagen lang hun elsker det. Emil er først lige blevet rigtig glad for at tegne, og han bliver altså 5 lige om lidt :-) Ja jeg glæder mig også selv til at se det endelige resultat af børnenes legeværelse...det er simpelthen så hyggeligt et projekt. God dag. Kh.

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.