Sider

mandag den 28. november 2011

Retro sengetøj til to....

Min symaskine har været savnet, så jeg prøvede stille og roligt her i weekenden med et overkommeligt projekt. Et af de projekter,  hvor hovedet ikke skal bruges tilgengæld kunne speederen komme i bund...
Mit nye retro sengetøj er blevet sprættet op og alle tråde er fjernet. Det samme har jeg gjort med et dynebetræk jeg har arvet fra min morfar. For- og bagside er syet sammen og minsandten om ikke bindebåndene også kunne genbruges og sidder perfekt overfor hinanden. 

Super nemt projekt (dog lidt tidskrævende med opsprætningen) tilgengæld har vi nu super flot sengetøj til begge dyner....

14 kommentarer:

  1. Hvor fint, Mette. Sikke noget lækkert stof!

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet lækkert, virkelig fint stof :-)

    SvarSlet
  3. Det har været arbejdet værd. Det er virkelig fint.

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig godt ud. God kombi!

    SvarSlet
  5. De går også flot sammen de to - lækkerhed! :-)

    SvarSlet
  6. Det er super flot - og en rigtig god idé! :)

    SvarSlet
  7. Super lækkert! Lige min stil:)
    Kh. MiA

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare blevet flot. Genial idé til at få sengetøj til 2, selvom man kun fandt ét af de helt flotte sæt!

    Har først lige læst om din indlæggelse nu. Øv, hvor lyder det træls. Håber du er ved bedring, og snart er helt fit for fight igen.

    Kram

    SvarSlet
  9. Håber du er ved at være på toppen igen søde Mette??? Har sådan tænkt på dig...!
    Hvor er det bare SÅ fint, dit sengetøj...super go ide! Åååh hvor jeg dog savner min symaskine:-) Og tiden til at bruge den...
    Knus Malene

    SvarSlet
  10. Rigtig god ide! Det er virkelig smart tænkt. Og jeg er vild med mønstrene.

    SvarSlet
  11. Hvor er det fint! Super ide at mide dem, så der er et sæt til jer begge

    SvarSlet
  12. Wauw hvor er det smukt !! :o)

    Kh. Trine

    SvarSlet
  13. Fedt hvis I kan bruge idéen - jeg vil selv have syet flere - heldigvis har jeg stadig nogle hele dynebetræk på "lager" :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.