Sider

onsdag den 11. november 2009

Endelig en kreativ dag

I dag har jeg haft en kreativ dag, og så er det jo bare om at smede, mens jernet er varmt (og Kim har ferie, så han kan tage børnene indimellem) Jeg har fået lavet en masse decoupagebilleder færdige, og sikke en fornøjelse at få dem sendt afsted. Jeg har stadig 11 billeder i ordre, men det er jo skønt med kunder i butikken :-)
Det er næsten midnat, og jeg har lige klippet og klistret det sidste til Idas sættekasse. Resultatet er jeg bare så godt tilfreds med, meeen det tog altså også 2 ½ time at vælge tapet / papir, klippe og klistre på med dobbeltklæbende tape :-) Jeg tror i den kreative verden, er jeg perfektionist ud til fingrespidserne, og så tager sådan en proces altså bare mega lang tid.
Den ser lidt mat ud her på billedet men det er den SLET ikke er skøn og kraftig i farverne.
Men helt ærligt det er midnat, så kan jeg altså ikke forvente klare, flotte billeder....:-)

9 kommentarer:

  1. Uha, den er smuk. Når nu du lægger så stort arbejde i det, kan det altså godt ses - så på midnatsbilleder.

    Hvad er det tape du bruger?

    Knus

    SvarSlet
  2. Hej Mette

    Sikke fin, din/Idas sættekasse er blevet - rigtig flot farvesammensætning! Jeg må altså på jagt efter en til min pigers værelse også - der er bare nærmest ikke plads på væggen længere, men mske kan jeg hænge den ind i vores midlertidige soveværelse, for der skal de jo have legeværelse, når manden og jeg rykker på loftet...

    Dine billeder er også flotte. Jeg har også leget lidt med decoupage for nogle års siden - vist egentlig mange efterhånden - men lavede en lampeskærm til en gammel lampe, som vi havde i stuen i en del år... :-)

    Rigtig god dag i dag Mette - jeg vil tænke på dig, og håber, alt kommer til at gå godt.

    Kh Helle

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare flot din sættekasse. Er selv på vej til at gå i gang med et par sættekasser til julegaver, er så spændt på at skulle i gang med at tapesere ;)

    Tak for din kommentar og tilmelding, dejligt med første følger!!

    Og et varmt online knus til dig i dag,- det er hårdt at sige farvel!

    Kærlige tanker krudtuglens mor...

    SvarSlet
  4. Hvor blev den bare flot. Jeg tør slet ikke tænke på, hvor meget klippe-rette-lidt-til-klippe-klistre-arbejde der ligger bag.

    Jeg selv har en sættekasse liggende "på lager" fra min barndom, men den har mange flere huller, så hvis den nogen sinde skal frem fra gemmerne bliver det nok i spraymalet version og så fyldt med knapper i alle farver.
    Tror ikke, at jeg har tålmodighed til at sætte fint papir i.
    KH FP

    SvarSlet
  5. Lækker sættekasse, du har kreeret der...og så er jeg helt verliebt i din decoupage kaffe-dame.

    kh

    SvarSlet
  6. Hei!
    For en fin settekasse, den var virkelig herlig:)
    Ang de decoupagebildene dine, tør jeg å spørre deg hva du ca tar i betaling pr stk? Jeg elsker å bruke decoupage i kombinasjon med akryl på lerret selv. Men lurer på hva de koster hvis du bare lar serviettmotivet stå alene? Jeg kjenner jo igjen noen servietter fra min egen samling :)

    SvarSlet
  7. Hej Mette, kig lige ind til mig ;o)

    SvarSlet
  8. Mette b: Jeg bruger det brede dobbeltklæbende tape fra Panduro (godt råd her på bloggen). Det er super tyndt og virker nærmest som et lag lim, det er genialt - intet mindre!

    Helle: mange tak for kommentar om sættekassen - den er jo endnu flottere i virkeligheden :-) Kim vil jo prøve at lave en selv - for jeg kan da slet ikke få sættekasser nok nu jeg ser det færdige resultat :-)

    Vi havde en god dag i dag - der kommer et indlæg senere:-) Tak for dine tanker.

    Krudtuglensmor: Tak for din kommentar og tanker herinde. Jeg vil skrive en indlæg om dagen i dag om lidt:-)

    Frau Putz: Ja sikke et pillearbejde men sikke også en tilfredsstillelse, da jeg endelig blev færdig.....nu er det så bare lige vi har valgt at få 3 børn, så helt færdig er jeg jo ikke:-)

    Groovymama: Yes knuselsker selv begge dele:-) Kaffedamen hænger i vores køkken, og der er bare så meget historie / retro ved det billede. Jeg leder altid efter dåsen på loppemarkeder, men har ikke haft held endnu...men lever i håbet:-)

    Frk. Fosli: Tak for dejlig kommentar:-) Servietterne tager jeg 2 kr pr. stk. og billeder 20 kr, så ingen vilde priser her :-) Så kommer forsendelse jo oveni...Men kig forbi min hjemmeside, der er link herinde, så kan du se alle mine servietter...Kh.

    SvarSlet
  9. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.