Sider

mandag den 2. november 2009

Mandag

Jeg kom godt nok sent i seng i går aftes den var vel omkring 01, men kunne altså bare ikke slippe det broderi....er jo blevet hel bidt af det, så måske jeg kaster mig ud i et free style projekt, tænker allerede ugler, svampe, æbler.....alt det fede der er fremme lige for tiden. Skal så bare lige regne den helt ud inden jeg går i krig :-)
Kim og jeg var derfor langt væk i drømmeland, da hans mobil pænt minder os om at den varme tandlægestol var klar kl. 9.30 i Odense. Kl. var godt nok "kun" 7 men det er altså en grim måde, at vågne på, for det havde vi begge fuldstændig svedt ud. Jeg synes dog hurtigt det var temmelig godt, for så kunne jeg jo lige besøge Stof og Stil nu vi alligevel kørte derover og det var jo heller ikke mig, der skulle sidde i stolen og svede. (Vi har valgt at beholde tandlægerne i Odense, selvom vi bor i Kolding, da vi ofte er i Odense alligevel og vi kender de tandlæger bla bla bla...) Nå men en meget rask time senere, bliver Emil afleveret i børnehaven og vi drøner videre til den fynske hovedstad. Vi ankommer selvfølgelig alt alt for tidligt, så vi kører en tur ned til Skovsøen og hold nu op hvor er der bare flot sådan en efterårsdag. Der lå nok 1 milliard visne blade og desværre havde jeg ikke lige mit kamera med.

Jeg kiggede slet ikke stof i Stof og Stil - turde simpelthen ikke, for jeg kan ikke styre det. Mener selv, jeg lige kan sy dit eller dat i det ene fantastiske stof efter det andet, men nej jeg MÅ ikke købe mere lige nu, før mit lager er reduceret bare en smule. I stedet gik jeg amok i bomuldsgarn og hæklemønstre til kager og svampe. Planen er så, at tage forbi min kære farmor en af dagene og få en intro til hækleverdenen. Jeg kunne også tænke mig at kunne lave sådanne herligheder, som Karen lige nu udlover i hendes Give Away.

Efter jeg er begyndt at blogge, skal der jo tages en masse billeder og fine ting stilles frem osv. I dag kunne jeg så pludselig høre hvad Sara legede, efter hun havde slæbt en masse legetøj ind i vindueskarmen:

.....Og så skal jeg tage et billede til pomputeren



3 kommentarer:

  1. Ihhh, hvor er hun herlig din datter! Kunne slet ikke lade være at trække på smilebåndet - de lærer hurtigt de små hva'? :-) Sød ser hun ud, og sikke skønne sager hun har stillet frem til at blive vist på bloggen på pomputeren :-)
    Rigtig god tirsdag! Og fornøjelse med hækleriet :-)

    SvarSlet
  2. Hej Louise...ja hun giver os mange grin hver dag. I øjeblikket kan jeg virkelig se mig selv i hende med de ting hun leger - en rigtig lille blogger husmor...så sød :-) God dag herfra

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.