Sider

onsdag den 13. januar 2010

Nyt kamera


Nu slipper I for dårlig billedkvalitet herinde - motiverne tilgengæld kan altid diskuteres. Vi har simpelthen været på januar udsalg og investeret i et Canon EOS 1000 D spejlrefleks kamera, som har været et kæmpe ønske længe. Billedet har jeg lånt på Canon´s hjemmeside se her. Jeg har allerede været igang her til morgen med at lære denne nye ven at kende og jeg er allerede begejstret.

Se lige her hvor flot tapetet fra Julia fra The Vintage Haufrau er. Jeg slog til da hun oprettede en Change Away (hvor er det bare fedt, at det begreb er ved at blive udbredt i blogland, er helt som jeg havde håbet på.) 1000 tak Julia, det er altså virkelig smukt.
Resten af indlægget er bare total billedspam. Jo jo man må godt gå amok med et nyt kamera og også gerne tage mærkelige billeder f.eks. af vores frugt som pigerne og jeg sidder og hygger os med hver formiddag.

11 kommentarer:

  1. Sikke en forskel - og du får da vist ikke tid til alt det kedelige hverdags, når nu du har fået sådan en skøn tidsrøver og legetøj.

    KH MisundeligeMette

    SvarSlet
  2. Tillykke med dit nye kamera!!! Du kommer ikke til at fortryde det!
    Sikke nogle gode billeder du allerede har taget!! Jubii, glæder mig til at se mange flere Canon billeder!!

    SvarSlet
  3. Ihhh tillykke med dit flotte nye kamera... Det gør jo en stor forskel!! Det bliver du helt sikkert glad for, bare du ikke glemmer at være kreativ, når du nu har fået andre ting på hånden ;) Er nu stadig helt vild med det uglearmbånd... Ha en go dag :)
    Kh Frk Høiriis

    SvarSlet
  4. Hvor er jeg bare misundelig på dit fede kamera. Jeg vil også have et. Lækre billeder!

    -Og dejligt du blev glad for tapetet. Glæder mig til at modtage dit :)

    SvarSlet
  5. Hej Mette - Ja det er en kæmpe forskel og sikke en fornøjelse at tage billeder nu. Du har ret lysten til hverdagens pligter er lidt svær med sådan et lille vidunder legetøj i huset. Vi tager jo til København i morgen og jeg glæder mig til at gå amok med kameraet derovre der er jo motiver overalt! :-) Kh.

    Hej Camilla - ja du gav mig lige det sidste skub med dine flotte billeder jeg har været så betaget af :-) Nu skal der leges...og ja der kommer masser herfra.

    Hej Frk. Høiriis
    Nej bare rolig nu skal jeg først til at være kreativ for nu kan jeg endelig tage flotte billeder...:-) Kan høre du stadig tænker på uglen..hihi

    Hej Julia - My God hvor er dit tapet lækkert...håber mit nu dit når godt frem - sendte det i går :-) Ja det er fedt mit(ups vores) nye kamera.

    SvarSlet
  6. Tillykke med det nye kamera. Håber du får stor glæde af det.

    SvarSlet
  7. Hej Esther - Ja jeg tænker allerede hvordan har jeg dog kunne undvære det så længe?...:-)

    SvarSlet
  8. Hej Mette

    Har du set, min give away er udtrukket? ;-)

    Hilsen Helle

    SvarSlet
  9. Gratulerer med nytt og flott kamera!
    Nå blir det mange flotte bilder her...vi gleder oss!

    Koselig det uglearmebåndet din datter har fått! Du er jammen kreativ!

    SvarSlet
  10. Du blir nok og er nok sikkert veldig fornøyd med det kamereaet :)

    Jeg har også det. Elsker å ta bilder.
    Takk for at du var innom bloggen min, kom gjerne igjen :)

    SvarSlet
  11. Smiler, selvom det er længe siden du har fået kameraet, så sidder jeg med samme følelse nu. Nøj hvor er det bare fedt, når man kan tage nogen knivskarpe billeder, af sin verden -s-

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.