Sider

torsdag den 28. januar 2010

Change Away stof til....

Så har jeg lige fået taget billeder af det ene fund fra gårsdagens storindkøb (beklager jeg har ikke strøget det). Det stormønstrede stof er ikke som det traditionelle tynde bomuld, dette er kraftigere (tror det har været gardin eller dug måske), det er lidt blankt i kvaliteten og i mørkebrun, klar orange og grå/grønne toner. Jeg vil sy enten en nederdel eller et par bukser til Sara, og synes det kunne se fint ud med noget småmønstret stof til lommer og evt. kanter. Stoffet her ville også være genialt til en taske / indkøbsnet pga. den lidt kraftige kvalitet eller hvad med puffer / puder til dit barns værelse eller måske lapper på et par ensfarvede bukser. Nå men jeg skal jo ikke bruge 4 meter og vil derfor tilbyde en Change Away. Jeg klipper lapper i de str. stof du kan tilbyde.


Diameter på den orange blomst er ca. 23 cm

Jeg er interesseret i alt småmønstret stof der kunne passe som lommestof, nyt eller gammelt retrostof - store som små stykker. Så er meget åben!!

Håber du vil lege med!

Billeder af mine andre fund kommer i eftermiddag, nu skal jeg nemlig igang med Emils fastelavndragt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.