Sider

torsdag den 2. december 2010

Juletravlhed

Shanes julekalender er indviet med stor succes. Emil og jeg brugte 2 limrefiller allerede den 1. dag.....det griber jo lidt om sig, vi er ved at bygge Hogwards fra Harry Potter ud af køkkenrullerør, pap, låg og ja lim!! 
 Alle pakkerne hænger på julenissen fra Maileg - jeg har syet stropper på alle lommerne de var jo alt for små

Vi har også fået bagt pebernødder. De var super gode for de er allerede spist, så vi må have gang i bageriet en anden god dag. Her er billederne fra sidste års pebernøddebagedag - vildt så store de krudtugler bliver...
 Endnu et patchwork sengesæt har set dagens lys. Denne gang et juniorsæt i en eksplosion af farver.




6 kommentarer:

  1. Hej
    Jeg tager godt nok hatten af, for alt det du når også med 4 børn! Sikke et overskud :-)
    Tina

    SvarSlet
  2. Vi får også brugt godt at limen - selvom jeg nu ikke synes at den der lille limpistol er den bedste. Men Rasmus bruger den flittigt til at lave alternativer til Shanes ting. Først laver vi det vi "skal" og så laver han noget af resterne. I dag indvolverede det bl.a en figur af Byggemand Bob og nogle lilla perler jeg fik i min pakkekalender ;-)

    SvarSlet
  3. Basse Buras - Dine ord varmer....jeg forsøger med alt jeg har lært både at julehygge, være kreativ, passe spædbarn og større børn og og og. Nogle dage går det op i en højere enhed andre dage ikke. De dage hvor det hele lykkedes har jeg også overskud til at blogge, så måske det virker som overskud herinde men virkeligheden er altså også kaos, hylende unger og vasketøj i kæmpe bunker. Jeg er nok bare enorm god til at lukke øjnene for rodet og hygge mig med ungerne i stedet :-)

    Britta - Ja som du skriver Shanes kalender er bare en lille del af dagens leg med limpistolen og det er DET der er så fedt ved den julekalender. Vi har samlet "skrald" hele november til julekalenderen, så vi har også fået snakket genbrug mm. Vi har heldigvis en anden limpistol også for ja du har ret den lille der følger med er ikke meget værd. Fortsat god leg med Shane :-)

    SvarSlet
  4. Kan anbefale XL-BYG, hvor jeg købte de to sidste poser (40 stk. i hver) laaange og billige limpatroner i går. Shanes blev hurtigt brugt. Det er en super ide, han der har fået.

    SvarSlet
  5. Ja det er en genial idé han har fået. Læste der er solgt 10.000 julekalendere et sted - det er da sejt :-) Tak for tip om XL-byg, så har du da vist også lim til et stykke tid med de 80 patroner :-)

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.