Sider

fredag den 10. december 2010

Patchwork pude - ny variant

Jeg kom lidt ud på et sidespor i går. Jeg skulle jo sy på mine tophemmelige projekter...men denne pude blev et projekt jeg bare måtte have igennem symaskinen. Det er for mig en ny måde at sy patchwork lapperne sammen på. Trekanter der ender som firkanter....
Pudebetrækket er bare det første af mange nye varianter med denne teknik. Jeg drømmer også om tæpper, sengetøj, tasker og selvfølgelig flere puder...

Pudebetrækket kan købes lige her.http://www.amio.dk/produkt/19886/

6 kommentarer:

  1. Hej Mette,

    hvor blev den flot! Rigitg god ide at trekanterne ender som firkanter:)

    Ha en dejlig weekend,
    knus Siri

    SvarSlet
  2. Nøj, de blev fine! Jeg er altså også meget begejstret for trekant-patchwork. Jeg drømmer også om tæpper, puder, tasker mm, men det er ligesom om det ikke bliver til så meget. Måske en skønne dag :-)

    SvarSlet
  3. SMUK Mette - det er den! Det ser ud til at du får en del fra hånden:-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fin Mette!!!
    Virkelig lækker.. Et flot mønster - og så kan jeg godt lide din stof-kombi..
    Nyd aftenen du krea-inspirerende quind..;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Hej piger

    Tak for jeres kommentarer. Jeg ved med sikkerhed at i 2011 vil jeg sy en masse trekant-patchwork. Det er så fedt at "opdage" en ny teknik....ja for mig ny altså :-)

    Vi blogges ved

    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.