Sider

torsdag den 23. december 2010

Emil 6 år

Vi har nu en 6 årig dreng på matriklen med en spritny Nintendo DS med Harry Potter som debutspil. Han har haft en fantastisk dag.....alle gæster nåede frem trods de store mængder sne og glatte veje. Slangen og kagemanden var en succes, og den bestilte risengrød til aftensmad er også spist.
Nu skal der ryddes op og stilles frem igen, så vi har alt klar til julen i morgen, som vi holder herhjemme sammen med moster, mormor og morfar.

I ønskes en rigtig glædelig hvid jul

13 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med sønnen og rigtig glædelig jul. Jeg har længe læst med på din inspirerende blog.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Mange tak og glædelig jul til dig også....den bliver rigtig god i år for jeg nåede (næsten) det jeg skulle, så nu er der jo kun tilbage at nyde.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med din store dreng:)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  4. Hjerteligt tillykke med sønnike. Så tæt på jul - der må være nok at se til.

    Jeg ønsker jer alle 6! en glædelig jul, gid den må blive fyldt med magi og minder. Og tænk engang Sofias første jul - fantastisk.

    Glæder mig også meget til at gense dig i januar.

    Mange smil fra Mia

    SvarSlet
  5. Tillykke med din store dejlige dreng! Skønt han har haft en god dag :-) Et rigtig julebarn. Min søde veninde fødte i tirsdags, og nu går og venter på en lille ny nevø i familien også :-)

    Rigtig glædelig jul til Jer også, Mette!

    Knus

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med ham ;0)
    Dejligt gæsterne kunne komme frem.
    Håber også vores gæster kan komme igennem d. 26. da bliver Mikkel 6 år
    Rigtig glædelig jul til jer
    Julie

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med ham og ha' en skøn jul :)

    SvarSlet
  8. hej mette kæmpe stort tillykke med Emil.. hvor ser han dog bare glad ud på de billeder. det lyder som om i havde en skøn dag...og godt at alle kunne komme frem trods sneen.
    også 1000 tak for det fine julekort
    rigtig glædelig jul, hils kim og ungerne mange gange
    knus barslund madsen klanen.. :-)

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med sønnen og en rigtig god jul til jer ;0)

    SvarSlet
  10. Tillykke med din store dreng og rigtig god jul til jer i dag.

    Kh

    SvarSlet
  11. Louise - Tak skal du have....du ønskes en rigtig glædelig jul :-)

    Mia - Ja det er en helt magisk hvid jul i år....jeg skal lige nusse om de sidste gaver her om lidt og så kan festen ellers begynde :-) Rigtig glædelig jul til jer også.

    Louise - Tillykke med din veninde og endnu en baby i vente - altså hvor spændende :-) Dig og din familie ønskes en rigtig glædelig hvid jul :-)

    Julie - Endnu et julebarn - skønt. Jeg håber jeres gæster kan nå frem og fejre Mikkel med manér :-) Rigtig glædelig jul.

    Marie - Mange tak og lige over :-)

    Gitte - Hvor er det bare hyggeligt du har fået en blog også.....har straks meldt mig som fast læser. Håber I får en fantastisk jul - hils dem alle :-)

    Merete - Tak og rigtig glædelig jul til dig og dine kære :-)

    Mie - Tak og i lige måde Mie - vi blogges ved :-)

    Knus til jer alle herfra

    SvarSlet
  12. Søde Mette.
    Stort tillykke med din store dreng - tænk engang, 6 år!!! Dét er stort:-)
    Dejligt at høre at I havde en dejlig dag...

    Jeg håber også at I har haft en fortryllende dejlig jul med jeres kære...det er jo ikke meget jeg får blogget efter lillebror Victor er kommet til verden, for der er nok at tage fat i hele tiden:-) Men jeg forsøger da at følge lidt med i blogverden alligevel!

    Jeg håber alt er vel hos jer..

    Mange kærlige julehilsner fra
    Malene

    SvarSlet
  13. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.