Sider

onsdag den 15. december 2010

Julenederdel med pynt

Sara og Ida skal have ens nederdele til juleaften. Normalt klæder jeg dem ikke ens, men det var nu alligevel det hurtigste at drøne 2 ens nederdele igennem maskinen og tid er bare den altafgørende faktor i øjeblikket.

Det er en kombination af retro, nyt stof, skind, en knap og så i bedste Shane stil - limpistol.
Jeg skal nok vise lidt bedre billeder i morgen (dagslys) - muligvis med samarbejdsvillige piger (dog ingen garanti). Stjernen (inspireret af Apfelstrudel) og hjertet er limet sammen om et bånd, der er syet sammen i enden til en løkke og så sat på en knap. På den måde kan det julede vedhæng nemt tages af (også når nederdelen skal vaskes). Nederdelen er syet som to baner, hvor den nederste er rynket inden den er syet på den øverste bane.

12 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare skønt ud, Mette :-). Glæder mig til flere pics.

    Kram

    SvarSlet
  2. Så søde ser de ud.Fint med den lille stjerne

    SvarSlet
  3. Den ser bare rigtig sød ud. Lækre detaljer og farver og glæder mig også til at kunne se mere.

    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Virkelig søde nederdele, Mette. Og god idé med vedhængene!

    SvarSlet
  5. Hvor ser det godt ud!!
    Virkelig fin sammensætning - og jeg er også vild med vedhænget.. De stjerner har virkelig også indfanget mig siden Anne er begyndt at bruge dem.. Lækker detalje!
    Glæder mig til at se mere..
    Kh Anne

    SvarSlet
  6. Det ser spændende ud. Jeg glæder mig til at se flere billeder.

    Og til påske kan du lave en påsketing og hænge i... God ide - og sjov!

    SvarSlet
  7. Neeej hvor er den altså bare fin:)

    SvarSlet
  8. Fint håndarbejde.
    Velkommen inde hos mig.
    Tina :-)

    SvarSlet
  9. Tak for jeres hilsner....prøver at poste et indlæg med bedre billeder i morgen. God idé med flere vedhæng som du foreslår Henny. Overvejede også lidt om vedhænget skulle have været i det selvtørrende ler - kunne også se fint ud i en neonpink snor....måske en idé til lidt større børn end mine :-)

    SvarSlet
  10. Hvor er det fint!! Skøn detalje med stjerne og hjerte! Glæder mig til at se mere. Det ser ud som om vi skal på Cup Cake kursus sammen! Juhu! Glæder mig!

    SvarSlet
  11. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.