Sider

tirsdag den 21. december 2010

Slanger

Emil har fødselsdag den 23. december - han bliver 6 år. Vi får hele familien på besøg om eftermiddagen til den store fødselsdagsfest. Emil har bestilt denne slange, som vi fik test bagt den anden dag. Super nemt og med lidt mere pynt end denne test version, vil den da blive flot på fødselsdagsbordet...
Opskrift er fra Amo´s bagebog

Den bagte slange gav mig inspirationen til, hvad det sidste af Sofia´s gave skulle være. Jeg har set de fineste syede slanger flere steder i Blogland blandt andet hos Stine og Mirjam. Jeg fulgte opskriften fra Stof2000 så det er jo nærmere en Anaconda jeg har fået syet.....den er kæmpestor. Jeg har fået brugt en masse rester til projektet for striberne går både vandret og lodret.
Sofia får sig her en lur i dobbeltsengen mens jeg knokler på med mine sidste julegaver.....

7 kommentarer:

  1. Hvor er de fine dine slanger, Mette! Både den spiselige og anacondaen :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Den er jo kæmpe stor ja - og så fin! Og det bliver da et hit med den spiselige slange til fødselsdagen :-)

    SvarSlet
  3. Mette - Mange tak og dejligt at høre lidt fra dig igen....hvordan går det?

    Louise - Ja den blev godt nok meget større end jeg lige havde regnet med. Har også fået læst med inde hos Stine, at hun netop har ændret mønsteret så den er knap så stor :-) Nå men det tømte da lidt ud i resterne.....har I fejret fødselsdag for den lille nye baby i dag?

    SvarSlet
  4. Dejlig idé med stofslangen! Min søster havde en strikket slange engang - jeg har skrevet mig din bag øret (men det bliver nok ikke lige en julegave - i år...)
    Jeg synes det er imponerende, hvad du får udrettet - min 'nyeste' datter er nu 4 mdr. gammel, og hun sover altså ikke ret længe ad gangen mere... Gør din?
    Hej fra Line

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med Emil i dag. Fine slanger du har lavet, både den spiselige og den langtidsholdbare.. Glædelig jul til dig og dine.

    Kh

    SvarSlet
  6. Har set den slange før.. nu ved jeg det..
    Jeg bagte også en til min søns 4 års fødselsdag og den var et sikkert hit. Som en af børnene sagde; "kan du ikke gi' den opskrift til min mor!

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.