Sider

onsdag den 8. december 2010

Top Secret

Jeg sidder lige nu i mit midlertidige syværelse (soveværelset) og arbejder på nogle tophemmelige projekter. Der er dømt adgang forbudt for den øvrige familie, som er ret så nysgerrige skulle jeg hilse at sige....
Kim og Ida er ude at køre en tur - også en tophemmelig mission...og før den tur arbejdede Kim på dette tophemmelige dukkehus til Sara:
 Der er bare en helt særlig stemning i huset med alt den tophemmelige aktivitet.

Tænk engang vores lille Sofia bliver 2 måneder i dag. Hun er endda ikke så lille længere hele 6 kg og 59 cm. Her har vi gang i lidt morgengymnastik - ligge på maven - ikke altid favoritten :-)

21 kommentarer:

  1. December måned er hemmelighedernes måned... :o)
    Hvor er det bare en skøn guldklump I har der...toplækker... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  2. Hvor er hun kær den lill Sofia - ligesom sine søskende. Der er ikke noget dejligere end alt det hemmelighedskræmmeri, der er i en børnefamilie op mod jul :-)

    Randi

    SvarSlet
  3. Pi Andrea - Ja hun er bare toplækker:-) Og alle de hemmeligheder, jeg glæder mig faktisk mest til at se deres ansigter når spændingen udløses..

    BedstesBlog - Mange tak...ja julen er bare særlig spændende, når den opleves i børnehøjde :-)

    SvarSlet
  4. Åh, hvor er hun dejlig at skue :) Tillykke med de to måneder.

    Og så er det bare skønt at have hyggelige hemmeligheder. Her hjemme har jeg pakket en cd ind i 3 viskestykker, papir og derefter ind i en æske fra en tøjforretning. He heeee ;o) Og jeg ved, at Bellamin bliver så glad, men hun skal snydes lidt, synes jeg :)

    SvarSlet
  5. Uh hvor spændende med hemmeligheder. Tænk at de kan holde sig væk!
    Og hvor ser hun dog skøn ud, den lille Sofia :)

    SvarSlet
  6. Jahh det er de mange hemmeligheder der gør december så magisk!!

    Dejligt og hyggeligt.
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  7. Så hærlig med desember, barn og hemmeligheter :) Kos dere masse! Klem Beppe

    SvarSlet
  8. Hvor lyder det bare spændende med alle de hemmeligheder :-)

    Tillykke med de 2 måneder :-) Tiden flyver..

    SvarSlet
  9. Fortsat god hemmelig måned og hygge med hende den skønne guldklump- hun er da for lækker....
    Spændt på hvad du laver?

    SvarSlet
  10. Hvor skægt med hemmelighederne.. jeg har også et par stykker jeg kunne have lyst til, men ved ik om jeg får det gjort.. :)
    Og hold fast hun blvier da helt vildt stor... så strunk hun ligger der..
    Carl Emil brækkede sig for første gang igår, ik at der var det vilde i det, men han virkede bare pludseligt som sådan et stort lille menneske hvis du forstår.. :))

    SvarSlet
  11. Mette - Det lyder som en rigtig fin snydepakke:-) Husker stadig det år, hvor vi til pakkespil kæmpede om en ret stor og tung pakke. Det viste sig at være en kæmpe gulerod fra mine forældres kolonihave :-)

    Anne - De kan faktisk heller ikke rigtig holde sig væk - men jeg er heller ikke så langt i processen endnu, så for dem ligner det vel bare det sædvanlige jeg sidder og syr :-)

    Mia - Du har helt ret december er skøn og magisk og så specielt i år med alt den sne.

    Beppe - Ja jeg er heldig og taknemmelig. Det bliver en fantastisk jul :-)

    Louise - Fatter heller ikke selv hun er 2 måneder og så alligevel...og ja det er ret spændende med mine tophemmelige projekter (også spændende om jeg når det hele) :-)

    Karen - Mange tak og i lige måde. Et af mine projekter kender du jo....hæklede sager til dukkehuset, det bliver så fint er jeg sikker på.

    Rakel - Håber du når til nogle af dine hemmeligheder.....jeg når desværre heller ikke alle dem jeg gerne ville, så skulle jeg nok begynde på gaverne i august :-) Og ja forstår præcis hvad du mener med, at de små pludselig virker så store. Får selv den slags tanker indimellem efterfulgt af "hvor blev tiden dog af".....:-) Håber han er frisk igen den lille fyr.

    SvarSlet
  12. Altså hvor er hun skøn! De små blå øjne :)
    Og sikke mange hemmeligheder hun skal holde på ;)

    SvarSlet
  13. ...ja bare ikke jeres lille skønne Sofia sladrer om alle dine hemmligheder Ü
    Jeg er da vildt nysgerrig nu ! Arbejder selv på 17 ting på en gang.. men det er jo egentlig dejligt nok ! Begrænsningens kunst er svær - især når det kommer til sager til børnene..

    SvarSlet
  14. Hvor spændende :)
    Og super fin blog du har, fandt dig lige - følger dig nu fast :)

    SvarSlet
  15. Ihh, nogle dejlige overraskelser.
    Jeg har altid sagt til vores piger, at de bedste gaver er hjemmelavede - dem kan man ikke købe for penge.
    Jeg er enig i, at det er en skøn prinsesse ;)

    SvarSlet
  16. Hej Mette. Kan du komme på workshop den 22 januar? Kig lige forbi cupcakefabrikken, og send mig en mail :)

    SvarSlet
  17. WOW! Tiden går bare stærkt ;o) Hvor er hun skøn... Jeg elsker hemmeligheder, det er hele magien omkring julen - at det hele er lidt hemmeligt.

    SvarSlet
  18. uha hvor spændende... Det er så hyggeligt med de hjemmegjorte gaver (her nåes desværre kun en hjemmegjort).
    Hvor er hun lækker

    SvarSlet
  19. Hyggeligt med alle de hem'ligheder... ;0)
    og sød lille lækker tøs...

    SvarSlet
  20. - hemmelige projekter, så ser vi resultaterne efter jul måske

    SvarSlet
  21. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.