Sider

mandag den 15. februar 2010

Projekt køkken og en præmie

Vi har haft en travl weekend for nu skal det simpelthen være - vi skal have nyt køkken. Projektet har ulmet længe men er blevet større og større som tiden er gået. Nu er det ikke længere "kun" nyt køkken, men nyt tapet, gulv, brændeovn (måske nye vinduer), fjerne to radiatorer og sætte nye radiator op et andet sted....puha kan I forstå hvorfor vi har gået lidt rundt om den varme grød?

Nå men nu er projektet delt op i små små bidder. Vi har sat denne uge af til at tage det gamle hessian tapet ned og det er lidt af en kamp men ikke umuligt! (Så er det jo godt vi har 3 små hjælpere, der virkelig går til makronerne ikke? )
Jeg har været så utrolig heldig at vinde 2. præmien hos Kamilla Olsen med bloggen diary.dk - en flot læder (skole) taske og to fine tørklæder. Den taske vækker bare minder for min klasselærer havde en tilsvarende, og den har jeg jo kigget på hver dag i 10 år :-) 1000 tak Kamilla for den flotte præmie.

10 kommentarer:

  1. Pyha, jeg kan sørme godt forstå, at I har skullet tage tilløb til den kæmpe operation. God arbejdslyst!

    KH Mette

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt at se hele familien hjælper til ;0)

    SvarSlet
  3. Rigtig god arbejdslyst. Glæder mig til at følge processen - samt se resultatet.

    SvarSlet
  4. Hej Mette - Ja nu har vi fået samlet energi til projektet, og tager det stille og roligt - vi skal stadig kunne hygge os undervejs. Bare det at komme lidt igang igen føles temmelig godt :-)

    Hej mit RUM - Ja det er dejligt med nogle ivrige hjælpere :-)

    Hej unikarina - Ja I skal nok få lov til at følge med og resultatet glæder vi os godt nok også til :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare godt det billede, hvor alle 3 børn hjælper til:-).
    God arbejdslyst med resten af det kæmpe projekt - Håber vi får lov til følge med.
    Vh. Louise

    SvarSlet
  6. Hej Louise - I kommer skam til at følge med - jeg kan jo desværre ikke skrive om så meget andet, da der ikke ligefrem er plads til de store kreative udfoldelser med så stort et projekt i hænderne hehe :-)

    SvarSlet
  7. Heisann :))Dette kjenner jeg så altfor godt igjen. Vi har vært gjennom den samme oparsjonen på vårt kjøkken nå. Vi er fortsatt ikke ferdige men det begynner endelig å se ut som et kjøkken igjen. Når man har et sånt stort prosjekt pågående sprer det seg dessuten til alle andre rom i hele huset og man må leve på en byggeplass. Litt morsomt i begynnelsen men også veldig slitsomt i lengden. Men så er det så utrolig deilig når alt er ferdig da :))
    Ha en fin uke! Klem fra Kardemomme :))

    SvarSlet
  8. Jeg kan god forstå, i lige skulle have projekt vendt et par gange, inden i gik i gang Jeg ved det at fjerne hessian kan tage tid.

    SvarSlet
  9. Hej Kardemomme - uha jamen så kender du jo alt til projektet og dejlig for dig du er ved at være på den anden side :-) Ja vi ved hvor hårdt det er at bygge om, vi har næsten været igang næsten 1 år nu, men har samlet kræfter til køkkenprojektet hen over julen :-)

    Hej Kom så igang - Vi er næsten færdige med at fjerne hessian (lidt af en kamp) så det er jo et fint delmål :-)

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.