Sider

onsdag den 10. februar 2010

Min Blog Shop

Så har jeg fået taget mig sammen (gravet mig frem til mit stof) og fået taget en masse billeder. Derfor åbner jeg nu dørene til  min egen Blog Shop. Kig ind i shoppen lige her. Shoppen er primært, for at vise jer billeder, af det stof jeg gerne vil bytte med. Jeg håber, vi kan indgå en masse fede Change Aways, så både mit og dit stofudvalg kan blive endnu større. Hvorfor have et eller flere sengesæt af det samme stof, hvis det nu kunne veksles til en masse fedt stof, og min drøm om masser af patchwork projekter dermed kan realiseres?...

Der vil løbende komme masser og masser af stof (måske endda lidt andet også), så hold øje med shoppen.

Shoppen har altid åben , så kig forbi :-)

4 kommentarer:

  1. Spændende spændende, den vil jeg da lige kigger forbi :o) Sejt med egen blog shop :o)

    Kh Anette

    SvarSlet
  2. Så fin blogg du har, - og så mange fine stoffer. Spesielt fint var det runde teppet. Jeg er ingen hekler, men kanskje jeg skulle prøve meg? Jeg er nok sterkest med blyant og stikksag, men det er vel ikke for sent å lære? Takk for inspirasjonen :)

    SvarSlet
  3. Hej Tone - 1000 tak for dine fine ord :-) Jeg har også først selv lige lært at hækle så det runde tæppe er lidt af en kamp for mig men jeg kan snart se en ende på det- Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Hej Mette

    Jeg har lige lagt lidt stof i min shop, så hvis der er noget du kan bruge, vil jeg gerne lave en Change Away med dine fine stoffer. jeg har dog ikke rigtig noget i din retro still...

    V/ Katrine, kreativekreationer.dk

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.