Sider

mandag den 8. februar 2010

En lille teaser

Jeg er træt!

Vi havde gæster i går eftermiddags og så fik vi gæster igen til Brunch kl. 11.00 her til formiddag. Puha hyggeligt men også liiidt meget forberedelse, da huset skal være bare nogenlunde pænt  og rent ,og maden forbereder jo heller ikke sig selv vel?

Nå men det jeg egentlig ville fortælle var, at jeg har forberedt en Give Away, som skal skydes igang , når jeg rundede de 150 faste læsere og det er jo nu.......men altså det bliver først i morgen pga. meget umulige børn, træthed, manglende billeder, ulvetimen og og og.....håber I har lyst til at deltage, og kan da allerede nu afsløre, at der vil være 3 spændende præmier på højkant :-)

Fra en Give Away til en anden som jeg var så heldig at vinde hos Therese.

 
En bunke helt fantastisk retrostof og dækkeserviet med broderier - altså hvor er jeg bare glad!

3 kommentarer:

  1. iih hvor spændende - den vil jeg holde øje med. Det kan jo være jeg er lige så heldig som dengang jeg vandt uglen! (som hænger så fint herhjemme :-))

    SvarSlet
  2. Spændende spændende, jeg venter gerne. Den der venter på noget godt, ikke? ;)

    Sikke noget lækkert stof du har fået, og så var det endda en trøstepræmie?! Ikke dårligt!

    SvarSlet
  3. Ihh Mette venter spændt til i morgen!!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.