Sider

torsdag den 29. oktober 2009

Verden rundt på en aften

Ja jeg kom vidt omkring i går aftens. Vi begynder rejsen i USA, her er min søster og svoger på en 3 ugers tur rundt i lejet bil, og ser alt det, vi andre bare drømmer om. I Yosemite National Park lå der sne - Emil og Sara´s kommentar da de så billedet på Facebook var:

Skal vi ikke lege i sne - sig lige til Onkel Kenneth, han skal vente på os der

De ved nemlig godt man kan "snakke" sammen på computeren, så de går nok ud fra, at legeonkelen sidder i sneen og venter på dem - sød tankegang!

Jeg drønede videre til Norge, og bestilte intet mindre end alle varianter af det smukke gavepapir hos Blafre Design. Det skal jeg selvfølgelig bruge til de skønne sættekasser. Jeg fik også købt noget tapet på Trendsales og endnu mere gavepapir hos Minimega, så jeg var da også lige rundt om Danmark et smut.

Sidst men absolut ikke mindst, fik jeg lige en update fra Ulla, om hvordan hendes messe i Tyskland var gået....så jo verden er altså bliver meget mindre :-)

Jeg mangler lige at lægge en sidste hånd på et kreativt Halloween dyr....vil ikke røbe noget endnu, I får det at se senere.....så vil jeg også mene vi er godt rustet til Halloween i morgen.

PS. har I bemærket min nye indretning her i blogland - lidt retroblomster pynter vel altid ikk?

3 kommentarer:

  1. De her internettider er geniale. Vi kan holde kontakt verden over og se dele af verdenen som vi ellers ikke ville have set.

    SvarSlet
  2. Ja og især når familien er ude at rejse, vi føler jo næsten vi er med på bagsædet :-) Herligt!

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.