Sider

onsdag den 28. oktober 2009

Min Liberty give away

Jeg melder mig allerede på banen med min første og nok ikke sidste :-) - Give away. En skøn pude opsyet i Liberty stof fra mette b samt det flotte Amy Butler stof - Lotus. Puden er en skøn smal sag på 23 x 45 cm og kan blive din på følgende måde:

1 lod: Kommetar til dette indlæg

2 lodder: Kommentar + fast læser

3 lodder: Kommentar, fast læser og link på din blog (lån gerne billede)

Jeg trækker lod lørdag den 14. november kl. 12.00 - Held og lykke

51 kommentarer:

  1. Jamen hallo, den lækre pude skal da hjem til mig ;o)
    Jeg smider 3 lodder i puljen!

    KH Mette

    SvarSlet
  2. Hei på deg, og takk for koselig kommentar på siden min :) Jeg blir gjerne med på giveawayen din,og ønsker deg lykke til. Har forsøkt å linke, men fikk det ikke til, så om du er snill å sender en mail til meg, og forklarer hvordan, så tar jeg tre lodd og linker :) Ha en super kveld. Klem Beppe

    SvarSlet
  3. Kan vi ikke bare bytte - din pude for mit sjal ;-)

    Nå, jeg må jeg nok hellere pænt gøre som alle andre, så jeg har linket, kommenteret og meldt mig som fast læser :-)

    KH Britta

    SvarSlet
  4. Hejsa
    Vil rigtig gerne være med i din Give Away med 3 lodder, så smider her en kommentar, er meldt til som fast læser, og sidst men ikke mindst, har lavet et link til din Give Away på min blog.
    Håber jeg vinder...., puden vil passe perfekt hjemme i min sofa.

    SvarSlet
  5. Hej alle - ej hvor fedt I gider lege med :-) Det er også bare en skøn pude med fantastisk Liberty stof. Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Hej Beppe - vil du sende mig en mail på: mettew@sol.dk , så skal jeg nok hjælpe dig igennem :-)

    SvarSlet
  7. Ihhh, den er superfin. Farverne passer lige i min sofa, så jeg tilmelder mig med et lod :)

    SvarSlet
  8. Det er en meget smuk pude, du har tryllet frem.
    den ville jeg da så gerne eje..

    SvarSlet
  9. Sikke en flot pude. Håber jeg vinder den :-)
    Jeg er også fast læser.

    SvarSlet
  10. Hejsa :) Jeg lægger da lige to lodder i krukken, med kommentarern her og fast læser :)

    SvarSlet
  11. Smider da også bare lige 3 lodder i bunken ;-) super fed pude...

    SvarSlet
  12. Hej igen - kan ikke linke til din side i øjeblikket, ved ikke lige hvad der sker. Prøver igen lidt senere, eller i morgen... ;-)

    SvarSlet
  13. Wauw - skøn pude!
    Så er der smidt 3 lodder i puljen ;o)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  14. Hej Mette
    Jeg er med - har linket til dig...
    Skøn skøn pude..

    SvarSlet
  15. Hejsa:-)
    Faldt lige over din giveaway, og jeg vil skis'me da gerne vinde den FINE pude!
    Jeg deltager med 3 lodder (kommentar, fast læser og link på min egen blog) , og låner da lige dit billede:-)
    Kan se du bor i Kolding og jaaaa - selvom det er ved at være længe siden kan jeg huske at der findes nogle lækre genbrug'er der!
    Burde faktisk snart komme afsted igen, for det tager mig jo ikke mere end en halv times tid i dyttelytten;-)
    De bedste hilsner, Frk. TingelTangel

    SvarSlet
  16. Hej,
    synes lige jeg havde skrevet og så kan jeg ikke se min kommentar...mystisk.

    Men jeg deltager også med 3 lodder :o)

    God weekend.

    SvarSlet
  17. Så er der lige 2 lodder i min pulje - for sådan en fin Liberty-sag kunne da godt pynte hjemme hos mig.
    Herligt med give-aways. Bloglandia er et gavmildt sted.
    ;o)

    God weekend.

    SvarSlet
  18. Hei, jeg blir gjerne med på trekning og tar 2 lodd, flott pute!

    SvarSlet
  19. Velkommen alle sammen. Mange tak for de søde ord om en skøn Liberty sag :-) Held og lykke

    SvarSlet
  20. Jeg vil også gerne have 2 lodder :)

    Kommentar - og fast læser.

    Lisbeth

    SvarSlet
  21. Hej,
    Er tilfældigt faldet over din blog - og hvor heldig var det lige! :-)
    Vil så gerne være med i forsøget på at blive trukket i din Give Away - for hvilken fantastisk pude du udlodder!
    Jeg smider straks en kommentar, melder mig som fast læser og linker på min egen blog - SAMT glæder mig til at udforske din blog lidt mere :-)
    Mvh Louise

    SvarSlet
  22. ÅHH. da lige sådan en skønhed der mangler i min sofa!!

    I´m in!! :)

    SvarSlet
  23. Den skal blive min, min, miiiiiiin...lækker, lækker pude. 3 stk lodder til fruen her, tak.

    kh
    Trine

    SvarSlet
  24. Hejsa. Jeg skriver mig også gerne for tre lodder. Hvor er den pude dog fin. De er de andre ting, fra din hånd også. :-)

    SvarSlet
  25. Hej - jeg er klart med på tre lodder.. super flotte detaljer på den pude og farverne er dejlige.. passer lige i min stue.. :-) Låner lige dit billede.

    vh christina.skaroe@gmail.com

    SvarSlet
  26. Superflot pude, som jeg gerne vil eje :-)
    (2 lodder... kommentar + fast læser )
    Glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  27. Næh, sikke en fin pude, den må godt bo hos mig. Så derfor vil jeg da gerne være med. Trækker 2 lodder. Kommentar + fast læser.
    Mvh Karina

    SvarSlet
  28. ihh altså det er da slet ikke til at lade være med at melde sig som fast læser her hos dig, og du ryger altså også på min bloglines for der er jeg meget mere til at følge medi hvad der sker rundt omkring :-)

    Hvor laver du mange spændende ting :-) Og nu forære du også væk *thihi* det er altså alt, alt for galt. men spændende ja det er det helt bestemt - held og lykke til alle. Din pude må bestemt også geren bo her for flot det er den. Men tror mit held må være brugt op for nu.

    SvarSlet
  29. Wow den pude rammer vist lige i øjet...dejligt at I alle sammen vil være med. Held og lykke til alle og velkommen på min blog

    SvarSlet
  30. Flott pute:)

    Koselig blogg du har!
    Tre lodd, jeg linker og følger!
    Klem!

    SvarSlet
  31. Uha, den er fin. Jeg melder mig fluks for 3 lodder... :-)

    SvarSlet
  32. Hold op hvor min sofa skriger efter den vidunderlige pude... 2 lodder i puljen og så håber vi stort, min sofa og jeg Ü

    SvarSlet
  33. Uha den er skøn - elsker når alle de krea-ting gives væk..Jeg er da med på 3 lodder...KH Maagaardsmidtliv...

    SvarSlet
  34. Sikke en fin give away - den bliver jeg nødt til at deltage i med 3 lodder.
    Venlig hilsen Maria

    SvarSlet
  35. Hvor er det en fin pude - den må meget gerne bo bag min ryg i sofaen ;-)

    SvarSlet
  36. Fedt I alle vil lege med :-) Velkommen

    SvarSlet
  37. Å den var L E K K E R!
    To lodd til meg :)

    SvarSlet
  38. Jeg vil da vældig gerne være med. Dejlig blog du har - I'll be back!

    SvarSlet
  39. uhhh hvor den lækker, vi trænger gevaldigt til nye puder i sofaen, så denne her kunne jo pryde så smukt :o)

    Jeg lægger 3 lodder i puljen..

    VH Maria

    SvarSlet
  40. Uh, den er fin!!
    Hermed en kommentar + mig som fast læser og jeg linker til din fine blog og give away :-)

    SvarSlet
  41. For en nydelig pute! Jeg vil gjerne være med i trekningen :-D
    Ingrid - jippijei.blogg.no

    SvarSlet
  42. Oh la la!! For ei lekker pute! :-)
    Eg har lagt meg til som fast leser/følger, og det gir meg 2 lodd som eg håper bringer meg hell og lykke :-)
    Om du vil, er du hjertelig velkommen til å bli med på min GIVE-AWAY som jeg har på min blogg!
    Bare klikk på navnet mitt, så kommer du til antikvitets-nettbutikken min der give-awayen er..
    Ha ein deilig dag!

    SvarSlet
  43. Hvor er det en skøn pude, jeg smider 3 lodder i kurven :)

    Kram fra Julie

    SvarSlet
  44. puden vil gerne bo hos mig.........meget flot blog og meget personlig. keep on going!

    SvarSlet
  45. Ih, hvor fin - det ligner næsten mumi-stof øverst i højre hjørne.

    3 lodder fra mig.

    /Mette

    SvarSlet
  46. Åhhh den må jeg bare vinde :) og så trækker du på min fødselsdag.... Åhhh krydser fingre :)

    Herfra 3 lodder :)

    SvarSlet
  47. så nydelig:-D
    Håper det blir meg du trekker soden puten er så smekker!

    SvarSlet
  48. Den ønsker jeg mig! 2 lod tak :)

    SvarSlet
  49. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.