Sider

mandag den 26. oktober 2009

En hue med buler

Mit hat den har 3 buler
3 buler har min hat
og har den ikke 3 buler
så er det ej min hat


Ja sådan kan Emil synge om sin nye vinterhue :-) Jeg blev færdig med den i går aftes, men der er altså nogle skønhedsfejl hist og pist. Jeg har ændret øreflapperne, så de ikke hænger ned til skuldrene. Den er blevet foret med sort velour - super blødt og lækkert men det skøjter ligesom rundt indeni huen. Jeg gad godt, at sy foret bedre fast, så det ligesom følger huen (giver det mening?). Jeg tror, jeg vælger noget tyndere materiale til Sara´s hue - for at se om det giver en forskel. Jeg vil meget gerne høre fra jer, hvis I har et tip til mig :-) Jeg har fået lyst til at sy et par luffer, der passer til huen - synes det kunne blive et sejt sæt. Behøver jeg fortælle, at Emil er VILD med sin nye hue - buler eller ej :-)
PS. Det var lidt af en kamp at få billederne i kassen - Emil ser morgen fjernsyn og klokken var 6.30 men altså jeg var jo så spændt på, om han kunne passe huen :-)

Sara og jeg var sammen med mormor og morfar til kaffe hos Oldemor i går eftermiddags. Sara nød simpelthen al den opmærksomhed hun fik fra os 4 voksne, det var bare så hyggeligt. Min farmor har hæklet nærmest hele sit liv, og jeg skal snart have første lektion fra hende. Jeg kunne så godt tænke mig, at kunne hækle nogle af de fine svampe jeg har set flere steder her i blogland.

Nu vil jeg vække Ida, og opstarte mandagen for alvor - lige nu nyder jeg lige et stille øjeblik her i blogland :-)

Hov fandt da lige et par give aways ....skønne retro glasbrikker. Sidste frist for at deltage er den 29. oktober meeeeeeeeeeeeen I behøver jo ikke deltage :-) Ej pjat tag et kig på denne inspirerende blog :-)

http://dilldallsaant.blogspot.com
Billedet lånt fra bloggen

Et flot julehjerte som udloves pga. hun kan fejre 1000 besøgende.

http://designogbeppe.blogspot.com/2009/10/1000-beskende.html

Billedet er lånt fra bloggen



1 kommentar:

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.