Sider

onsdag den 21. oktober 2009

En jomfrurejse

Ok dette indlæg er svært. Det er nemlig mit allerførste - mit jomfru indlæg - tænk engang jeg er lidt nervøs. Jeg føler nemlig allerede, jeg kender nogle af jer - har fulgt meget med på forskellige kreative blogs, og nu skal I altså til at vide noget om hende der Westmose. Det kan godt gøre mig lidt nervøs - men hold da op også vildt spændende og for mig et spark i den rigtige retning, for at lære en masse kreative kvinder / mænd? ordentlig at kende.

Nå men lidt om mig selv:
Jeg er 32 år og har 3 helt fantastiske børn: Emil december 2004, Sara marts 2007 og Ida juli 2008 så ja der er nok at se til :-) samt en dejlig kæreste - Kim. Jeg er selvlært indenfor det kreative univers - ja ok har da et symaskinekørekort fra engang for længe siden. Jeg elsker bare dette univers og intet projekt er en for stor mundfuld for mig. Jeg kaster mig som regel ud i det....men men men er bare så dårlig til at afslutte mine projekter. Derfor denne blog. Jeg har en hel klar målsætning:

Jeg vil også en gang imellem vise et eller andet kreativt frem, og derfor bliver jeg jo ligesom nødt til at få noget afsluttet :-)

Jeg elsker også alt der bare minder lidt om retro - men er ikke helt så modig endnu mht. stofsammensætning og boligindretning - måske det kommer? Jeg vil afslutte dette jomfruindlæg med at vise jeg nogle billeder fra mit arbejdsværelse. Hold nu fast det RODER ja faktisk er der kaos i øjeblikket, men I kan jo betragte det som nogle før billeder og så har jeg allerede påtaget mig en ny opgave (som sagt det er jeg vildt god til - så må I lige hænge mig op på, den også skal afsluttes) :-)

Rigtig god torsdag

Mange varme hilsner fra

Mette Westmose

4 kommentarer:

  1. Hvorfor skriver den det er onsdag idag? Vi har altså torsdag?

    SvarSlet
  2. Faldt tilfældigt over din blog - og vender sikkert tilbage en anden dag :-) Det med datoen aner jeg ikke noget om - måske fordi du har tastet en forkert tidszone ind i dine indstillinger i blogger.com? et gæt ... :-)

    SvarSlet
  3. Hej Monica
    Tak for dit svar - og ja du har sikkert ret - så ja al begyndelse er jo svær. Du skal være hjertelig velkommen tilbage min målsætning er at begrænse mig til kun 1 indlæg om dagen - men nøj hvor det kribler i fingrene, for der er bare så meget at fortælle med de 3 små størrelser i huset :-)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.