Sider

onsdag den 28. oktober 2009

Liberty fra London

Prøv lige at se hvad posten kom med i går eftermiddags. En skøn pakke fra mette b - min gevinst fra hendes give away. Jeg var den sidste der tilmeldte mig hendes give away og vandt, jeg føler næsten det er lidt unfair over for alle andre der deltog......
Bemærk det skønne kort fra Mettes hånd og smukt papir :-)

.....Derfor har jeg besluttet mig for, at bruge noget af det skønne Liberty stof til min første Give Away. Hold øje med min blog, jeg regner med der kommer mere om denne Liberty sag i aften.
I dag skal jeg på turné i alle genbrugsforretninger i Kolding. Jeg glæder mig til at se hvilke skatte de gemmer :-) Siden vi flyttede i maj fra Odense til Kolding, har der hverken været tid eller overskud til sådan en luksus - men i dag skal være dagen :-)

Til sidst får I lige dagens smil fra min lille Ida på 15 måneder. Hun er altid glad og drøner rundt. På dette billede kan man næsten fornemme hendes fart - rigtig god dag :-)

1 kommentar:

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.