Sider

søndag den 25. oktober 2009

Jeg er en vinder!

Ingen jantelov her i huset :-) Ej jeg har været så heldig at vinde en spændende gave fra mette b, det er købt i London - men tjek lige hendes blog, hvad præmien var. Kan altså næsten ikke få armene ned.

Jeg er gået i krig med Elsebeth Gynther bogen, mit første projekt:

Vinterhue til børnene - ældste barn først, derefter storesøster og så lillesøster :-)

Emil har været med til at vælge noget af stoffet samt et symærke med en sej raket. Jeg har nu fået klippet stoffet, og faktisk også syet meget af den, men jeg synes, der er et eller andet galt. Huen sidder bare elendigt på Emil, poser og strammer de forkerte steder og øreflapperne er mega lange. Så jeg skal lige i tænkeboks, før jeg vil vise noget som helst! Men I kan da se lidt billeder af materialerne og vores blomsterbuket på spisebordet i øjeblikket :-) Fortsat god søndag.

3 kommentarer:

  1. Det bliver spændende at se resultaterne :o)

    SvarSlet
  2. Hej Mette - ja glæder mig også selv til resultatet, selvom lige nu er der lidt lang vej. Måske noget af det fine stof fra London, skal indgå i pigernes hue...ej du har virkelig gjort min dag så dejlig...tusinde tak. Kh.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.