Sider

lørdag den 24. oktober 2009

30 + og mega træt

Hold da op hvor er jeg bare træt! I ved jo hvor meget søvn jeg fik natten til fredag...natten til lørdag blev det bestemt ikke bedre - der gik øl og vild med dans i den, da vi besøgte vores venner i Odense. De tilsammen 5 børn sov, og så er det nu bare hyggeligt med lidt kolde øl, og lidt fornuftig snak med VOKSNE! Men hvorfor har jeg det i dag som om, jeg har været ude at feste igennem - er bare total smadret. Jeg har allerede taget en lur på 1½ time, men overvejer kraftigt om jeg skal gå i seng om lidt! (Kl. er 17 på en lørdag) hvad sker der lige? Jeg føler mig godt nok at de 30 + rammer hårdt i dag :-)

Nå men I skal ikke snydes for lidt billeder alligevel. Jeg har købt biblen indenfor "sy selv børnetøj" - købt på QXL (lidt dyr måske 120 kr) Har lige luret lidt i den, og wow hvor er der mange fede modeller i den. Hvilke modeller har I prøvet at sy?
Jeg vil også gerne vise jer nogle legepuder, jeg har syet til Emil, Sara og Ida. Det er genbrug, når det er allerbedst. Der er brugt en masse stofrester - syet sammen uden at tænke en hel masse over det om det lige passer perfekt sammen :-) Fyldt ud med indmad fra div. puder, dyner, bamsefyld og lidt nye Ikea pude indmad (det var lige hvad jeg havde). Vupti nyt liv i børnenes legeværelse og de elsker bare disse store tumlepuder.
Til sidst vil jeg lige vise jer en fantastisk kage, vi fik hos vennerne i Odense - se der var en Halloween kage jeg efterlyste i et tidligere indlæg. Sååååå lækker.

4 kommentarer:

  1. Hej Smilerynker - tusinde tak - de er virkelig også et hit herhjemme, så måske jeg skal have gang i lidt flere :-) Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med dine puder.

    Glæder mig til at se, hvad du kan få ud af gevinsten. Du er nemlig vinder af min give-away. Det er næsten helt guddommeligt: den sidste skal blive den der vinder eller sådan noget :o)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.