Sider

tirsdag den 22. marts 2011

Tand og patchwork tasker....

Emil har tabt en tand. Den har rokket i en uendelighed og vi har snakket meget om tandfeen, tand under hovedpude mm. Hvad sker der da han så endelig taber tanden og møjsommeligt placerer tanden under hovedpuden?.....ingenting! Hold nu op en glemsom tandfe vi har her i huset - godt hun huskede det i 2. forsøg.
Emil fjoller rundt og hjælper mig med at forberede jordskokke chips....

Jeg nævnte den anden dag, at jeg arbejdede med kombinationen denim, patchwork og retro....det er blevet til et par tasker med lange skulderremme. Jeg har været i gang med dem et stykke tid  men er bare elendig til at få afsluttet mine projekter (mangler også stadig at få syet knapper i) men men men de skal nok blive helt klar til forårsmarkedet....

7 kommentarer:

  1. :-))) Vi er også ved den med tandfeen - vi er nået til tand nr 3. Sjovt nok er vores tandfe også vildt glemsom!?! Har tænkt lidt over hvad hun gør ved tænderne??? vil jo gerne kunne vise ham tænderne igen ved senere tidspunkt, men har hun så afleveret dem tilbage eller????

    SvarSlet
  2. Det var da lidt sjovt der er flere glemsomme tandfeer :-) Ja vores tandfe gemmer også tænderne og mon så ikke der en dag kan ligge et brev fra hende at tænderne er kommet "hjem" for ja der mangler ligesom en brik i det puslespil :-)

    SvarSlet
  3. HUH jeg frygter godt nok at den tandfe som huserer her på egnen også er glemsom...når vi engang kommer dertil!! :-) Sku vi lave en "tandfe-sms-kæde" så vi kan minde hinanden på det??? Ha ha:-)
    Det var nu noooget tid endnu før vi skal til det tand sjov:-)

    Sikke nogle lækre tasker, hvor er de fine! Dem vil jeg glæde mig til at se til markedet...

    Og så skal jeg lige høre, de der chips, hvordan laver du dem??? Så de bliver sprøde???

    Knus Malene

    SvarSlet
  4. hvor er han bare fin, med en manglende tand og så ser han ret stolt ud ... herligt at selv tandfeen kan være glemsom, det gør at vi alm. mennesker lovligt også kan få lov at glemme.. dejligt at vide..
    Sebastian har også en tand der er ved at skvatte ud, men den har også været løs i meget lang tid, helt mærkelig tanke at vores " små drenge" nu skal til at tabe tænder !!!! jeg kan nu godt have lidt sværet ved at forstå at de er blevet så store...
    Hvor er de bare fede de tasker, og rigtig god kombination med stofferne.... ..
    knus herfra

    SvarSlet
  5. Hvor er det nogle skønne tasker! De skal nok få ben at gå på. Nogle fine kombinationer af farver, som alt sammen hjælper på forårshumøret :)
    Sjovt med tandfeen. Mine børn tror ikke rigtigt på hende, eller... De er jo faktisk lidt i tvivl, og har da spurgt: Det er vel dig og far, mor? Det kan da egentlig også være skræmmende med en mystisk fe, som kommer mens man sover... Spooky!

    SvarSlet
  6. Hej Mette

    hvor er de blevet lækre!! Skøn sammensætning - dem skal jeg pille ved på markedet!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Malene - Hihi ja jeg kunne sagtens have brug for en huske sms kan du så ikke også lige skrive hvornår Emil skal have gymnastiktøj og biblobøger med i skole, hvilke dage ungerne ikke skal have madpakker med pga. fødselsdage, lægebesøg og alt i den dur :-)

    Chips putter jeg i en plastikpose med ret meget olie og lidt salt/peber ryster/blander posen og hælder ud i en bradepande og så ind i ovnen og røre indimellem indtil de fleste af dem er sprøde :-)

    Gitte - Jep han var meget stolt og der er en tand mere på vej ud.....hold nu op de tandløse smil der :-) Lyder som om Sebastian også snart er med i klubben...så bliver det spændende om jeres tandfe husker det hihi - nøj hvor var Emil skuffet da han kom ned næste morgen og tanden STADIG var der :-)

    Thehuset - Ja du har ret med den mystiske fe men ungerne tror på den og også stadig på julemanden (som også virker lidt farlig, når han står der med dyb stemme, solbriller og tyk mave....for ikke at blive genkendt) :-)

    Mette - Det her lyder lidt mærkeligt men....jeg kommer også helt sikkert og piller hos dig....haha :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.