Sider

mandag den 14. marts 2011

Sara 4 år

Hold nu op sikke en fantastisk fødselsdag Sara har haft (advarsel masser af billeder i dette indlæg)....

Lørdagen blev brugt til at forberede os på den store fest for familien om søndagen. Ungerne og jeg hyggede os med lyserød fondant og udstikker forme - pynt til de lækre chokolademuffins. Vi fik dem til selve fødselsdagen søndag og havde også med i børnehaven her i dag, så vi skulle pynte 65 muffins!
Ud over smølfehylden, et smølfehus og babysengetøjet fik Sara også et prinsesseslot i træ af os. jeg havde købt det brugt for 200 kr - lidt af et kup specielt fordi det blev leveret på vores adresse, da sælger tilfældigvis skulle forbi Kolding...
Sara sidder her i kongestol (tradition fra børnehaven) hos far og faster mens vi synger for hende.
4 lys i kagepigen (med sort hår - blond var udsolgt) :-)
Sara fik masser af prinsesseting. En kjole, smykker, krone, øreringe, glimmerlæbestift mm. 
Her hjælper Oldemor Sara med stylingen til en ægte glimmerprinsesse....
Her til frokost blev Sara fejret i børnehaven. Jeg har igen haft udstikkerne fremme og "leget" med leverpostej, torskerogn, skiveost og kødpølse på rugbrød. (ALT blev spist det var en kæmpe succes) måske ungerne er ved at være lidt trætte af de sædvanlige pølsehorn?....
I morgen kommer der et indlæg med billeder fra vores nye badeværelse.......
det er blevet så LÆKKERT.

19 kommentarer:

  1. Sikke en hyggelig fødselsdag.. Hvor har du lavet mange fine ting.. Jeg har selv en datter på 10 måneder og går allerede og glæder mig til der går prinsesse, smølfer m.m. i det hele. Har i forvejen en søn på næsten fem, så jeg har styr på cowboys, superhelte m.m. Og rugbrødsmadderne skal vi da helt sikkert lave næste gang der er fødselsdag for børnehaven.
    God dag.
    Kh.
    Lykke

    SvarSlet
  2. Hej Lykke. Du kan tro det var en hyggelig fødselsdag går altid lidt i selvsving og forbereder mad til en mindre landsby :-)
    Ja kender også godt til drengeverdenen som bare er helt anderledes med mere vilde lege end det her lyserøde glimmer glitter fase vi er i lige nu :-)

    Super med det rugbrød kan klart anbefale det.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Sikke et arbejde Mette, hvor ser det hele lækkert ud :)

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggeligt ud, er vild med de her rugbrødshapsere. Tillykke med hende, slottet er da virkelig en prinsesse værdigt :)

    SvarSlet
  5. Mette du er og bliver fantastisk!! TILLYKKE med prinsessen!

    Hatten af for dig og dine fantastiske idéer!

    Mange smil fra Mia

    SvarSlet
  6. De der rugbrød er da en genial ide. Jeg har selv brugt udstiksforme i forbindelse med mini-micro pizzaer, men den der med rugbrød er da genial ! (jeg har en udstiksform med puslebrik, kan man så samle en hel platte, hihi)

    SvarSlet
  7. Tillykke både med Sara og den vellykkede fødselsdagsfest.
    KH

    SvarSlet
  8. Kan kun sige HOLD DA OP... jamen sikke et fantastisk stykke arbejde.. ser jo fantastisk ud..
    Sikke en masse lækre ideer..
    OG ikke mindst stort tillykke med prinsessen..
    Smil fra Tina

    SvarSlet
  9. Stort til lykke med den store pige! Herlige billeder!

    SvarSlet
  10. Så utrolig flotte cupcakes!!!Så koselig blogg! jeg legger meg til som leser:)

    SvarSlet
  11. Stort tillykke.

    Sikke en god idé med de madder - den kommer vi da nok til at snuppe til Petra's fødselsdag.

    SvarSlet
  12. Stort tillykke - sikke et kæmpe arbejde du har lavet... og et fedt kup med slottet ;0)

    SvarSlet
  13. Tak for alle hilsner til Sara. Rugbrødshapsere kunne måske også bruges til madpakken en kedelig hverdag for at overraske og glæde....det kunne jeg da godt finde på :-)

    SvarSlet
  14. hej mette
    kæmpe stort tillykke med sara igår..
    hun ser også bare så glad ud på billederne, og hvor har du bare været igang, det ser fantastisk ud... jeg må indrømme at jeg kender ikke nogen som dig, der der bærer rundt på så stort et overskud.. jeg er dybt imponeret..
    Det med rugbrøden tyvstjæler jeg nok næste gang der skal laves noget festligt for ungerne.. :-)
    jeg glæder mig meget til at se jeres nye badeværelse.. og forhåbenligt kan vi også finde en dag i løbet af foråret hvor vi kan komme og se det i det virkelige liv... håber i alle ellers har det godt, og hils Kim mange gange
    knus gitte

    SvarSlet
  15. Tillykke med din datter :-)

    Sikken god ide med rugbrødsmadderne, den ide vil jeg lægge på lager til den næste børnefødselsdag.

    Ma

    SvarSlet
  16. Tillykke med Sara!Sikke hun stråler jeres 4-årige prinsesse!
    Wauw I har haft travlt.
    Skønt at se rugbrødsmadder til børnehaven - og fint look i div. former! Rigtig indbydende er det!

    Go dag

    KH

    SvarSlet
  17. For filan en god ide med det rugbrød!!! Den må jeg huske sidst i april når sønnene skal fejres i børnehaven :) Tak fordi du deler dine ideer med os andre.

    SvarSlet
  18. Sikke en fest og stort tillykke med din store pige. Er vild med de små kødpølsemænd..:-)

    SvarSlet
  19. Hold op en hyggelig fødselsdag, både kagerne men også frokosten. Maderne bliver bare så meget mere spændende, når man bruger udstikkere :o)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.