Sider

tirsdag den 29. marts 2011

Feberramt og lidt til udstilling

Sofia har feber og har haft det et døgn nu......hun klynker, kan ikke rigtig finde ud af det og vil helst bare være hos mig og det får hun selvfølgelig lov til. Vi hygger os i sofaen mens Ida drøner rundt og forvandler vores hjem til en legestue....hold nu op hvor kan den pige rode....

For lige at runde forårsmarkedet i dette indlæg også (beklager til alle dem der ikke gider at læse mere om marked - men jeg tænker jo nærmest på det marked KONSTANT)!! 

....Har jeg fundet lidt frem til udstilling af varerne.
Metal opsats fundet til 30 kr. Grundet og spraymalet forårsgrøn (med spraymaling fra Jem&Fix)

En af flere store kinesiske thedåser - hvad der skal i kan jeg ikke afsløre (for det er slet ikke på plads endnu)...:-)
Desuden står der nogle sommerblomster og skriger på at blive plantet i krukken ved vores hoveddør
- håber Sofia og Ida vil samarbejde, så jeg kan få det på plads inden resten af husets beboere kommer hjem...

13 kommentarer:

  1. Rigtig fed opsats :) Især i den grønne forårsfarve :)

    SvarSlet
  2. Fine ting!! God bedring til jer!

    SvarSlet
  3. det må være dejligt at der er et sådan marked i odense, ved ikke om vi skulle have et tilsvarende i kbh, men det må jeg undersøge:)

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte dine opsatse. Jeg vil se om jeg kan få fat i noget lignende til min datters hjemmegjorte fødseldagskageorgie ;-)

    SvarSlet
  5. ÆV hvor synd for lille Sofia...håber snart hun får det bedre! Victor er også bare pylret i dag, men jeg er 99% sikker på at de 2 første bisser er liiiige ved at være igennem...så jeg tror/håber at det er derfor han pylrer sådan!

    Det ser da spændende ud med sagerne til markedet...det blir sjovt at se hvad der mon skal ligge deri - men det er jo også meget vigtigt med en flot præsentation af tingene:-)

    God bedring med Sofia..

    Knus Malene

    SvarSlet
  6. Line - Ja opsatsen er rigtig fin især efter make-over den var beige før. Det er før og efter billede jeg har vist men ikke fået skrevet :-)

    Kia - Mange tak

    Sonja - Ja det bliver så fedt med det marked....tror desværre ikke der er noget tilsvarende i Kbh. i hvert fald ikke så stort som forårsmarkedet bliver i Odense :-)

    Pia - Ja lige netop vil også bruge den til kager efter markedet :-)

    Malene - Håber Victor kommer godt igennem tandgennembrud - godt bedring til ham.....jeg kan ikke helt finde ud af om der også er tænder på vej hos Sofia el. reaktion på den vaccination hun fik i sidste uge......nå men bare det snart er ovre for hun er godt nok slet ikke sig selv den lille stakkel....

    Ja jeg håber jeg når det til dåserne - men tiden løber godt nok stærkt for mig i øjeblikket

    Knus

    SvarSlet
  7. Hvor er den fed. Sådan en må jeg holde øje med. Jeg ville klart også komme kager i ;-)

    SvarSlet
  8. Fed opsats og dejlig farve. Den vil stå godt til kage :o)
    Og har seriøst overvejet at tage toget i Odense og hoppe med på jeres forårsmarked -s- Det må da være et cool dag at hygge på :o)
    Hilsen
    Heidi Clara

    SvarSlet
  9. Damn, sådan en har jeg smidt ud sidste år - og den kunne jeg da godt lige bruge til forårsmarkedet!
    Det er det jeg siger - det er usundt at rydde op på loftet ;-)
    Jeg glæder mig til at møde dig på markedet. Har du fået min mail ang. sponsor

    SvarSlet
  10. Ihh, hvor er den skøn i den grønne farve. Den giver virkelig forårsstemning. Herligt.

    God bedring med datteren. Håber hun snart er frisk igen.

    Mvh Thehuset

    SvarSlet
  11. Fin opsats og den grønne farve er vildt lækker!
    Er der mon en farvekode?

    Kh

    SvarSlet
  12. Vibeke - Ja en sommerdag i haven med denne opsats fyldt med kager jamen jamen jeg ser det for mig :-)

    Heidi Clara - Måske du kan få et lift hos nogle andre bloggere fra din egn.....så vil der være hygge på turen over og hjem også :-) Super fedt du overvejer at kigge forbi :-)

    Britta - Åh nej ja pludselig kan det bruges men der er selvfølgelig også grænser for hvor meget der skal gemmes.....hos mig er den grænse dog nærmest ikke eksisterende (stakkels Kim) :-)
    Ja tak har fået din mail om sponsor - jeg har min Give Away med til markedet og kan lige PT ikke presse mere ind i min "produktion" MEN det er en fab idé og det glæder mig så mange støtter op om det :-)

    Thehuset - Ja det er forårsgrøn så det basker. Sofia er ved at være på toppen igen - feberen er væk men er ikke helt sig selv endnu...tror måske der er et par små bisser på vej :-)

    Kristin - Spraymaling fra Jem&Fix hedder:
    Lackspray fra Dupli-Color RAL 6018 koster 40 kr

    SvarSlet
  13. feeeeed opsats! Hvor er jeg ked af at jeg ikke kan se den live. Og mig keder du ikke ved at skrive om marked, jeg ville nemlig så gerne selv ha været med....

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.