Sider

torsdag den 3. marts 2011

Patchwork og lidt shopping (bare lidt)....

Det blev en lidt dyr dag i går (godt det ikke sker så tit). Formiddagen blev brugt på netshopping se bare her:
Uglepude til Sofia (gave når vi skal holde hendes navnefest), robot wallstickers til Emil (købt for nogle fødselsdagspenge), Liebe´s svaler til vores nye badeværelse og stribet tapet til et projekt i stuen....Billeder lånt fra ModernMood og Ankerliving, hvor jeg har shoppet.

Derefter kørte pigerne og jeg over for at hente Emil i skolen og videre til centeret. Her fik jeg købt en masse basis sager i Stof2000, en stegepande fra Jamie Oliver og mad til resten af ugen.....

Jeg er ved at sy flere toppe til markedet. De bliver rigtig fine men de mangler altså bare lige de sidste detaljer før jeg vil vise frem.....ellers har jeg fundet stofrester, pap og synål frem igen. Patchwork er bare verdens bedste TV projekt, og det er jo virkelig en fornøjelse at få brugt nogle af mine mange mange rester. Jeg tror det ender med at blive pynt på et  sommernet a la dette.

7 kommentarer:

  1. Når man nu skal bruge penge er det dejligt at få så fine ting. Uglepuden er fantastisk sød, den måtte også godt flyve hjem til mig...

    SvarSlet
  2. Åh, det er nu også nogle virkelig fine ting du har købt dig! Det lyder fedt med tapetprojektet, så flash endelig når det er færdigt... :o)

    SvarSlet
  3. Dejlge køb ;o) Glæder mig til at se billeder af babeværelset ;o)

    SvarSlet
  4. Marina - Ja uglen er bare så fin. Derudover var der lidt rabat og så nåede jeg grænsen for fri fragt ved at købe den med.....Ja jeg ved det godt jeg er nem at lokke, når først Dankortet er fundet frem :-)

    Maiken - Du kan tro jeg nok skal vise projektet frem. Vi skal have købt nogle nye rullegardiner til stuen, og tænkte det kunne blive fedt med det tapet rundt om vores vinduesparti nu hvor der alligevel skal ske lidt nyt...men mere når vi engang når dertil :-)

    Therese - Og jeg glæder mig til at vise frem. Vi skal bruge weekenden til forhåbentlig at lægge og fuge de sidste fliser, derefter skal det hærde op et par dage før vi må bruge det - så håber på billeder næste uge engang...

    SvarSlet
  5. Skønne ting, Mette! Jeg er selv vild med Ferm Living's flotte sager til børnene.
    Det tapetprojekt lover godt. Fede striber ;o)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  6. Fine ting du har shoppet, har selv svalerne -er så glad for dem!

    Glæder mig til at se tapetprojektet.

    Kh Kristin

    SvarSlet
  7. sikke nogle fine fine sager du fik shoppet!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.