Sider

torsdag den 31. marts 2011

Når genbrug bliver guld...

Hedder bloggen med multi kreative Helene bag skærmen. Helene kontaktede mig i forbindelse med indlægget om Emil´s nye sengetøj fordi hun kunne skaffe et sæt til mig og min saks....JA TAK!
Sættet ankom i dag sammen med en af de keeedelige rudekuverter. Dog er der muligheder gemt i kuverterne se bare et fint mønster der gemte sig indeni....prøv også at se mit indlæg om dette fine mønster.
Det kunne da blive til en fin lille gaveindpakning måske sammen med lidt af mit nye mønstrede tape. Eller hvad med at folde det til fine sløjer a la Helenes.

5 kommentarer:

  1. Herligt at stoffet kom godt frem og kan bruges :o) Kuverter er den rene guldgruppe! Der dukker flere og flere fine mønstre op indeni. Så nu er der også bare en lille bitte smule underholdning ved at få tilsendt en rodekuvert.

    Jeg poster snarest et indlæg om mange flere origamiting. Alt fra ugler til ananas og kiwi fugle.

    SvarSlet
  2. 1000 tak Helene for alt dit besvær med sengetøjet :-) Jeg vil glæde mig til dit indlæg om flere origamiting.

    Vi snakkes ved

    SvarSlet
  3. Sikket held. Jeg glæder mig til at se hvad du får ud af det.

    SvarSlet
  4. Hej Helene!
    Jeg bliver nødt til at spørge dig om:
    hvor har du købt den fine tape med mønster??
    Vil så gerne købe mig sådan mønstret tape :)

    SvarSlet
  5. Marina - Ja stoffet er i bunken med to-do-projekter til markeder nu må vi se om jeg når det hele :-)

    Rakel - Bare kald mig Mette hihi :-)
    Jeg har købt det meste af det ved Nordhjem hjemmeside...mener også Frøken NØ har noget...

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.