Sider

fredag den 10. september 2010

Det forkerte ben...

Der sker godt nok meget i Blogland i øjeblikket....puha kan da næsten ikke følge med. Jeg kan bare mærke, at det påvirker mig på en eller anden måde - som er lidt svært at forklare. Ok graviditetshormonerne og de tiltagende plukkeveer hjælper jo heller ikke ligefrem på situationen vel?.

Dagen begyndte også bare på værst tænkelige måde. Børnene og jeg sov en time for længe, og blev vækket af et opkald fra Kim "om vi var stået op"?. Kim har arbejdet nat denne uge, og fredag holder han sig vågen for at vende rytmen hurtigst mulig. Han skulle derfor aflevere Emil og Sara.....men han ringer igen lidt senere, at han holder i kø på motorvejen. Så jeg måtte i fuld fart få en sovende Ida, og de store ud i bilen, men vi nåede det til kl. 8. Jeg havde stadig noget af mit nattøj på. ALTSÅ!!! 

Det kan altså være svært at få vendt en dag, hvor man har fået det forkerte ben ud af sengen. Men mit humør steg da flere grader, da posten var forbi med disse Give Away præmier:
Skønne vintage lækkerier fra Helle - En fugl i hånden 
(har så lige læst Helle lukker sin blog, jeg krydser fingre for det kun er for en periode....)


Stofarmbånd fra Linda Eg

Samt en længe ventet pakke fra Tyskland med lidt "nyt" stof til lageret.
For at skrue humøret helt op, kørte vi en tur til Kolding Fjord her til aften. Bare for at drikke en kop kaffe, spise en lækker småkage (opskrift fra Merete) og nyde udsigten og de tre krudtugler, der brændte dagens allersidste energi af mens solen gik ned....
Jeg vil ønske jer alle en rigtig dejlig weekend.....vores bliver rigtig travl, så jeg når ikke til at opdatere før på mandag.

7 kommentarer:

  1. Hej Mette!

    Pyha det er træls at starte dagen på den måde, jeg er sikker på at der ikke er nogen der bemærkede at du afleverede børn i nattøj!
    Godt at postmanden hjalp til med at vende humøret,fine pakker du har fået! Hvor køber du stof i Tyskland?
    Sikke en dejlig måde at afslutte dagen på - skøn udsigt!

    Go weekend

    Kh

    SvarSlet
  2. Jeg synes I er så gode I jeres familie, til at gribe nuet og bare nyde :-)

    SvarSlet
  3. Uha, den slags morgener skal man ikke have for mange af... men jeg har altså også afleveret børn iført nattøj og morgenhår MANGE gange. OG draget videre fra børnehaven iført de blå plasticfutter, man skulle tage uden på sine sko... OG mødt ind på arbejde med dem og først opdaget det, da nogen gjorde mig opmærksom på det. Fnis.

    Men, hvor gjorde I da bare dagen dejlig alligevel. Skønt!

    God weekend til dig, klem fra
    mette

    SvarSlet
  4. Hej Mette

    Der er bare ikke noget værre end at starte dagen på den måde, men heldigvis for Jer fik det ikke lov til at sætte dagsordenen for resten af dagen.

    Jeg læste for nogle dage siden om dit "projekt-hæklet-kløver". Jeg har en opskrift liggende - vist godt nok på engelsk - men jeg oversætter den gerne for dig, hvis det er noget, du ku' tænke dig at lave. Du siger bare til...jeg har vist et billede af den på bloggen et sted, men jeg kan ikke linke her i kommentarfeltet, så hvis du vil se den, kan du sikkert finde den i kategorien "skønne hæklede sager".

    Fortsat god aften til dig ;o)

    Kh. Lone

    SvarSlet
  5. Kristin - Nej alle har jo så travlt om morgenen men hader bare at komme afsted på den måde....så er det godt at pulsen kan komme lidt ned med en kop kaffe og benene lidt op :-) Jeg har købt stoffet på tyske DaWanda...det er bare så fint men har været længe undervejs.

    Miri - Ja jeg sagde jo, jeg ville tage dit indlæg til mig, og mit mål er at blive endnu bedre.....sådan en aften er jo en af dem vi husker, og så er alt det "sure" jo bare glemt :-)

    mette b - Ihh kom godt nok til at grine, at du tog på arbejde med de blå futter....ups - dejligt at høre jeg ikke er den eneste lettere forvirrede mor om morgenen :-)

    Lone - Hvor er det sødt af dig...det vil jeg meget gerne have. Hvor er det dejligt med alt den hjælpsomhed, når nu jeg ikke havde den store succes med at oversætte en engelsk opskrift :-)

    SvarSlet
  6. Hej Mette

    Jeg kigger lige på opskriften en af dagene - vil du ikke maile din adresse til mig, så sender jeg den så snart den er klar til brug ;o)

    "Kronbladene" på denne kløver sys sammen til sidst, så måske er den lidt mere omstændig end den anden, du laver. Du må se, om det er noget, når du får prøvet opskriften af. Om ikke andet, så har du lidt at vælge imellem.

    ...og det var såmænd så lidt ;o)

    Kh. Lone

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.