Sider

lørdag den 22. januar 2011

Cupcake Fabrikken

Jeg har haft fantastisk dag! Sofia og  jeg stemplede nemlig ind på Cupcake Fabrikken hos en vaskeægte Vintage Hausfrau. Julia har så gennemført en stil og Cupcake Fabrikken er et genial koncept.....jeg kan kun opfordre jer til at deltage I en af hendes workshops. 
Tiden flyver afsted - specielt når selskabet var så godt som i dag........nå ja, og så fordi Sofia skulle skiftes / ammes nogle gange undervejs! 

Pigerne ventede meget spændt på at se resultatet - det er godt nok svært, når man ikke må røre:

Blomsterkage til Ida:
Prinsesseslot til Sara:
Harry Potter kage med trylleglimmer til Emil:
Dråbe / harlekintern til Kim:
Firkløver til mig selv:
Kagerne smagte fantastisk - for selvfølgelig er de allerede spist.
Tak for en fantastisk dag og super godt selskab.

Se mere om vores dag inde hos Trine, der også har links til de øvrige deltagere!

14 kommentarer:

  1. De ser bare finde ud. Og skøn ide med at lave en der passer til hver medlem i familien.

    SvarSlet
  2. Nej hvor er de bare flotte!!! Håber bare sådan jeg kan komme med på et kursus på et tidspunkt.

    SvarSlet
  3. De er rigtig fine. Og hvor ville jeg dog gerne have været med. Var jo skrevet på ventelisten, men kunne så desværre ikke denne weekend:( Skal helt sikkert med en anden gang.

    SvarSlet
  4. Frk. Ranke - Jeg havde skam fået bestillinger med hjemmefra på prinsesse og Harry Potter kager :-)

    Linn - Du kan tro det var hyggeligt..

    Anne - Tak og jeg håber også du en dag kan stemple ind på Fabrikken :-)

    Malene - Åh æv - ja det vil lige være noget for dig, det er jeg sikker på :-)

    SvarSlet
  5. Tusind tak for en dejlig dag! Det var virkelig, virkelig hyggeligt!!
    Hvor er det bare skønt at se de glade, forventningsfulde ansigter! Hvor er de dog skønne, dine børn. Er stadig små-forelsket i Sofia. Nå ja, og skruk!!
    Smukke kager du fik lavet. Det bliver fedt at kaste sig ud i det på egen hånd en gang :)
    Vi ses snart igen :-)

    SvarSlet
  6. Hejsa,

    Jeg vil også lige sige tak for i dag. Man kan tydeligt se dine unger blev glade for de fine cupcakes.

    Jeg har også lagt lidt billeder på min blog, hvis du har lyst til at kigge forbi.

    :O) Lisa

    SvarSlet
  7. Tak for en skøn dag, Mette. Det var hyggeligt at få lidt mere tid sammen, og sååå hyggeligt at dikke-dikke lidt med skønne Sofia :)

    SvarSlet
  8. Sikke fine kager og sødet, at du har lavet en til hver i familien :)

    SvarSlet
  9. Ej, sikke nogle fine kager du fik lavet! Jeg skal da med på sådan et kursus engang...

    SvarSlet
  10. Hej Mette!

    Tak for en dejlig dag i går. Det var dejligt at møde dig rigtigt og skønne at nusse din skønne Sofia.
    Godt at se at kagerne faldt i go jord:-)

    Kh Kristin

    SvarSlet
  11. Fine kager du har lavet! Kan godt forstå hvis familien blev glade :-)

    SvarSlet
  12. Hvor ser de bare lækre ud de kager...da jeg læste om alle jeres indlæg om workshoppen blev jeg helt misundelig...nøj hvor ville jeg gerne ha været med og ha mødt jer i real life:-) Det må blive en anden gang...

    Knus Malene

    SvarSlet
  13. Trine, Lisa, Julia og Kristin - 1000 tak for den skønneste dag i fantastisk selskab :-)

    Mette b, Tenna, Louise og Malene - Mange tak og ja det er et fantastisk kursus :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.