Sider

torsdag den 30. juni 2011

Bloglands Ta-Da #2

 Rigtig mange projekter er færdige rundt omkring i de danske hjem - 
kig forbi der er masser af inspiration at hente. 

Jeg skal nok opdatere listen helt efterhånden som de sidste indlæg bliver skrevet - dog først i morgen.

Vinther-design


frk. regnbue
Fies Fjollerier...
Stort og småt fra min hverdag
To-Do
Ta-Da


To-Do
Ta-Da

To-Do
Ta-Da



fantelastika

Med kattepoter

BlomsterBørn
Ta-Da

HausfrauBlau
To-Do
Ta-Da
To-Do
Ta-Da

Kreafabs Kreari



...her en af dagene


Gårdejerindens univers


9 kommentarer:

  1. Juhu, min nye header kunne komme på listen:-)

    SvarSlet
  2. jeg kan ikke poste mit ta da indlæg er det ok jeg vender tilbage i morgen .... blogger driller mig

    SvarSlet
  3. Her er min TA DA http://dorritskreaunivers.blogspot.com/2011/06/ta-da.html Mht TO DO til i næste uge har jeg allerede lavet TA DA :O) Så nu må jeg finde på noget nyt.

    SvarSlet
  4. Fantastiak at se din udfordring gribe om sig med flere og flere bloggere, der deltager i dysten med sig selv. Min Ta Da for denne uge er på bloggen nu, så Mette, der er stadig plads til forbedring på tidsfronten...mvh Louise

    SvarSlet
  5. Nøj hvor er I mange efterhånden - og det er vildt hyggeligt at sidde og surfe rundt i alle jeres lækre sager. ;-)

    Måske man snart selv skulle hoppe med - synes bare jeg får lidt stress af den der deadline... ;-)

    Glædelig fredag til alle,

    /Maria

    SvarSlet
  6. Listen er igen opdateret og helt ok Helle - jeg holder øje....

    Næste uge kommer der endnu flere med - er ved at have listen klar, så det er bare så flot.

    Dankebaar - Ja lidt stress er der lige optil men bagefter arhhh ikke flere spekulationer over nogle umulige projekter :-)

    SvarSlet
  7. lidt forsinket min ta da : http://belladotte.blogspot.com/2011/07/ta-da-2.html

    SvarSlet
  8. Nu er mit tada indlæg også klart - det blev desværre lige et par dage forsinket

    SvarSlet
  9. Åh nej altså. Min sidste uge blev meget mere travl, end jeg havde troet, så nåede ikke min to-do. Og så har jeg ikke været hjemme siden torsdag formiddag (hvor jeg selvfølgelig havde glemt alt om det)
    Jeg rykker den dog + noget andet til næste uge, og håber jeg kan nå at komme med på den - og så lover jeg, at der kommer en ta-da :) LOVER!

    Undskyld :(

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.