Sider

mandag den 31. maj 2010

Trip, trap, trappestige...

Ja en hurtig fremvisning af søndagens kreative indslag her i familien - ægte teamwork. Ungerne har valgt tapet. (dog ikke Ida - hun er blevet tvunget til at vælge det lækre ugletapet, da moderen er VILD med det). Kim har svinget den hvide malerpensel (ups han har glemt hullet, så det vil jeg lige male i aften),  og jeg har skåret til og klistret de skønne tapeter på sædet og fodtrinnet.
Utroligt hvad en smule tapet og maling kan gøre ved en Ikea skammel købt på udsalg til 49 kr pr. stk.

9 kommentarer:

  1. Hvor er de bare blevet fine, skal vist også i gang med vores skammel.
    God mandag til dig.
    Kh mette

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine :)
    Sådan en skammel stå også på min kra-liste :)

    SvarSlet
  3. De er godt nok blevet flotte! Vi har en gammel "trappe-skammel" på loftet som min datters oldefar har lavet til sit barnebarn, min datters far, i tidernes morgen. Den skal snart have en omgang, så tak for inspiration til dette. =)

    SvarSlet
  4. Hvor er de blevet fine..:)
    Lækkert med den ens grundfarve - og så det personlige i tapetet..
    Nyd aftenen..
    KH Anne

    SvarSlet
  5. Sofie og Mor:
    Mange tak og ja du må bare igang med tapet, klister og maling - god arbejdslyst.

    Sandie:
    Du kan også tro dette projekt har været længe undervejs og egentlig er vi jo ikke helt færdige for den lille babypige skal jo også have en :-)

    Pifpafpuf:
    Hvor skønt med en arvet skammel, den skal nok blive flot med et updated look.

    Anne:
    Ja den ens grundfarve er faktisk blevet fin men lidt af nød, det var jo søndag og hvid træmaling er vores eneste "lagervare" :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er de blevet fine! Og det ser bare sødt ud, som de står der på rad og række.
    Jeg har også selv en stående, som jeg snart må i gang med at pimpe ;-)

    Kh Louise

    SvarSlet
  7. Uh dem har jeg også lavet mange af efterhånden :) De er ganske skønne :)

    Mon du vil sælge el. bytte 1 meter af det lillae holly's - har selv masser af brunt :)

    SvarSlet
  8. Hej Mette
    Tillykke med den kommende familieforøgelse, hvor er det dejligt. Jeg har også lavet sådan en skammel, husker du mon at få din mand til at give sædet og trinnet et par gange lak? KH Mia

    SvarSlet
  9. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.