Sider

fredag den 21. maj 2010

Sommernet

Når vejret er så dejligt, som i øjeblikket, er det altså udelivet der trækker allermest. Kreative projekter skubbes lidt til side og trækker en anelse ud.(Måske jeg skulle overveje at slæbe min symaskine med udenfor?...). Men men men nu er mit rombe sommernet / strandtaske endelig færdigsyet. Jeg har forstærket bærestykke og hank med vliese, og der er en stor rummelig lomme indvendig. 
Kim har fri i dag og vi skal bare NYDE det fantastiske vejr. Alle hus projekter er sat på stand by og solcreme, grill og de kolde drikke skal findes frem :-)

11 kommentarer:

  1. Så smukt net! Og I må have nogle dejlige solskinsdage.
    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette - 1000 tak og i lige måde.....jeg nyder hver minut i varmen elsker bare sommer og sol :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en fantastisk dejlig lys og sommerlig taske og FEDT med lommen indeni!!

    Tag endelig maskinen med udenfor det er så dejligt at sidde og sy i det fri ;-)

    Nyd dagen.

    KH

    SvarSlet
  4. Selvfølgelig kan symaskinen tages med ud! Det gjorde jeg i weekenden, og det var så dejlig at sidde udenfor og sy:)

    Så smuk en taske du har lavet, rigtig flot!

    SvarSlet
  5. Sikke et skønt sommerligt net!

    Jeg har efterhånden syet en håndfuld muleposer i ensfarvet halvpanama med applikationer, men jeg får da helt lyst til at sy et sommerligt et som dit!

    Havde jeg tiden i disse dagen kom min symaskine også fluks med udenfor!

    SvarSlet
  6. hvor er det bare blevet flot, et rigtig sommernet. Og tak for linket i forrige indlæg til min DIY. Vi har også været ude og stornyde det pludselige sommervejr, så skønt :-)

    SvarSlet
  7. Superflot taske. Nu kan du godt tage ud og handle :-)

    SvarSlet
  8. Så sommerlig og flott nett du har laget :) Klem Beppe

    SvarSlet
  9. Hej piger - mange tak....jeg har planer om en dag med symaskinen i haven i morgen....glæder mig allerede :-)

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  11. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.