Sider

onsdag den 26. maj 2010

Jeg sadler om...

Hele denne sag om at stjæle billeder og identitet fra diverse blogs, har sat en masse tanker igang. Jeg er så ked af, at blogge må lukket ned på grund af en eller anden idiot. Jeg vil komme til at savne dem rigtig meget!!

Jeg vil IKKE lukke min blog ned, for jeg elsker denne verden - men jeg sadler lidt om. I fremtiden vil I se knap så mange billeder af mine skønne børn, og det er en direkte konsekvens af ovenstående sag.

Jeg håber I har lyst til at kigge forbi i fremtiden, hvor der stadig vil komme en masse billeder fra mit kreative univers :-)

1000 tak til de bloggere der har tildelt mig en award. Jeg arbejder på et indlæg men denne sag tog altså bare lige pusten fra mig.

Vi blogges ved.....

18 kommentarer:

  1. Jeg har det på nøjagtig samme måde. nåede ikke at læse indlægget hos rakel - men der bliver blogget meget om det
    men min blog bliver også mindre børn mere kreativitet.
    kh

    SvarSlet
  2. Hej Rikke - Jeg har nok bare brug for at denne sag kommer lidt på afstand. Så nu skal der turbo på det kreative, så jeg kan skrive en masse fede indlæg :-)

    SvarSlet
  3. Det er lige præcis sådan jeg har det :o)

    SvarSlet
  4. Hej Gry - Ja egentlig er jeg ked af, at skulle styres af en eller anden idiot - men lige nu er jeg i chok, og så kan jeg ikke lade være med at blive påvirket og tænke mange tanker om alt muligt skrækkeligt.....derfor denne beslutning.

    Kh.

    SvarSlet
  5. Åh mette hvor er det bare trist. Er du også ramt?
    Jeg forstår din beslutning men synes det er SÅ trist!

    SvarSlet
  6. Puha, ja denne sag har virkelig sat tankerne igang! Kan slet ikke forstå at der er nogen der kan finde på sådan noget.

    Jeg kommer definitivt til at kigge forbi her, selv om du ikke viser så mange billeder af dine søde børn:)

    SvarSlet
  7. Hej Mette!

    Jeg har lige åbnet computeren, og er ved at skabe mig et overblik over denne sag, men jeg vil lige sige at jeg forstår dig ifht. mindre børn mere krea, det er bare virkelig en skam, for dine hverdagshistorier (med tilhørende billeder :-) har været guld værd at spejle sig i og høre om.

    God aften.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  8. Hej Bella - Ja lige nu er jeg hårdt ramt MEN bare rolig jeg fortsætter min stil som hidtil og der skal nok komme billeder også bare knap så mange :-)

    Hej Siri - Tak det glæder mig du stadig vil kigge forbi og tror mig i morgen kommer der et spændende indlæg, så vi blogges ved :-)

    Hej Mette - Jeg er også virkelig ked af, at skulle sadle om - men den sag har virkelig skræmt mig. Dog kan jeg allerede afsløre at jeg har en masse spændende indlæg i ærmet også selvom de ikke bliver krydret med 1000 vis af billeder af mine 3 krudtugler :-)

    Vi snakkes ved

    SvarSlet
  9. Ja, jeg vil da fortsat kigge forbi. Du har ret i, at det er ærgerligt, men det er en af grundene til, at min blog hovedsaglig handler om mit kreative univers.

    SvarSlet
  10. Hej, jeg er lige stødt på din blog i et forsøg på at finde hoved og hale i denne er ret syge sag. Ked af det var denne måde jeg skulle støde på din blog, men alligevel glad for at jeg gjorde for den ser hel vildt hyggelig ud :o) Tilmelder mig straks som fast læser og glæder mig til at kigge lidt mere på dine lækre kreationer. Kig også endelig forbi min blog hvis du skulle have lyst, den er ret ny, men lidt liv og stemning har den da fået

    Hav en god aften

    Hilsner Sandie

    SvarSlet
  11. Hej Mette..

    Jeg tror jeg sadler min hest ligesom dig.. Mindre Karo og mere krea (måske det kan motivere lidt også..;) Men jeg bryder mig ikke om, at det er nødvendigt..
    Jeg håber også at rigtig mange holder fast og bliver ved - på deres måde -, men dermed ikke sagt, at der ikke er forståelse for t trække sig tilbage, når man i den grad er blevet misbrugt...
    SÅ ærgeligt at der lige pludselig er denne lidt triste stemning over blogland..
    Men jeg vil med glæde stadig følge dig..
    KH Anne

    SvarSlet
  12. Kære Mette,

    Jeg kan sagtens forstå dig og dit valg, men hvor er det bare ærgerligt, for dine historier og billeder af ungerne er jo lige præcis den ting, der gør din blog helt unik og personlig, og det, der får mig til trofast at læse med. Jeg elsker din måde at fortælle om jeres oplevelser, ungernes personlighed, deres udvikling osv, og din måde at illustrere alt dette med skønne, hverdagsbilleder. ØV, hvis jeg fremover skal undvære alt dette!

    Men respekterer naturligvis din beslutning :)

    KH Helle

    SvarSlet
  13. Det er simpelthen så trist det her:( at en person har ødelæagt det for så mange og denne hyggelige stemning som netop er herinde.
    Men har også fuld forståelse for din beslutning og vil stadig komme på besøg herinde.

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  14. Kære Mette,

    Den beslutning du har taget, tog jeg jo selv for en rum tid siden af mere personlige grunde - og en meget ubehagelig oplevelse. Og hele denne frygelige sag har i den grad overbevist mig om at det var det rigtige at gøre. Desværre. Det er så utrolig trist at det skal være sådan. Men jeg føler mig nødsaget til at passe på mine kære - og de har altså ikke selv bedt om at blive "offentlig".

    Men når det er sagt, så respekerer jeg i den grad også dem som tager besluningen om at fortsætte som hidtil, og ikke lade sig diktere og censurere.

    Men puha en sag. Det er så trist, rystende og dybt forkasteligt. Jeg skal vist også rase ud ved symaskinen i dag!

    Jeg glæder mig til at se dine nye kreative projekter Mette - jeg vil SELVFØLGELIG fortsat følge med!

    Kh Louise

    SvarSlet
  15. Hej Mette - Hvor er det trist, at vi skal være så forsigtige pga. triste skæbner der ødelægger så meget for os herinde...det glæder mig du stadig har lyst til at kigge forbi :-)

    Hej Sandie - Velkommen til min blog, hvor det glæder mig du har lyst til at læse med. Jeg vil da også lige drøne ind forbi dig :-)

    Hej Anne - Kan kun være enig, der er kommet en tung sort sky herinde i Blogland....nu må vi stå sammen og hjælpe hinanden lige præcis det vi er så gode til...:-)

    Hej Helle - Hvor dejligt at høre fra dig....har tænkt meget på dig og SAVNER dine indlæg :-) Jeg har fået sovet på det hele og min beslutning er nok ikke helt så definitiv i dag, som den var i går da bølgerne gik allerhøjest. Jeg vil dog stadig overveje ikke at disponere børnene alt for meget, men der vil komme billeder og masser af historier for jeg kan jo slet ikke lade være :-)

    Rigtig god slutspurt med specialet og vi snakkes ved på den anden side.

    Hej Vicki - Tak fordi du stadig vil kigge forbi, det betyder rigtig meget for mig at vide I stadig er derude :-)

    SvarSlet
  16. Hej Louise - Hvor er det trist for dig du har oplevet noget lignende. Jeg forstår til fulde hvorfor du har sadlet helt om.

    Jeg var dybt rystet i går og kunne nærmest ikke sove for det...men jeg er også god til at digte videre og hvad nu hvis bla bla bla...

    Nu har jeg sovet på det hele, og jeg føler jeg vil miste for meget af min identitet herinde, hvis jeg sadler alt for meget om. Når det så er sagt, vil jeg i høj grad tænke over at jeg ikke læsser billeder ud af min familie. Men der vil stadig komme billeder herinde af dem, når jeg føler billeder fortæller mere end ord hvis du forstår :-)

    Det glæder mig du er tilbage, og vil følge mig herinde.

    Kh. Mette

    PS. Jeg er også meget glad for at læse med hos dig igen du har været savnet...

    SvarSlet
  17. Hej Mette,

    Hvor er jeg glad for at du har taget beslutningen om at blive! :0)

    Rigtig god dag til dig, fra
    Fru Hygg - Mette.

    SvarSlet
  18. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.