Sider

lørdag den 26. juni 2010

Dino hulen

For meget længe siden købte jeg et dynebetræk med dinosaurus. Emil elsker de kæmpe fortidsmonstre, så det kunne jeg sikker bruge til et eller andet. I dag skulle det simpelthen være, og jeg fik syet et forhæng til hulen under hans seng. Vi har fjernet et skab i hjørnet på værelset, og derfor er der ikke tapet lige der (kommer vel en dag!!) Der blev lidt stof tilovers, og jeg har en plan om at sy nogle patchwork pøller (hedder de ikke det?...) med dinostoffet og lækre retro stoffer. 
Han har fået to lækre retro vattæpper derind som passer perfekt i farverne, så han kan bygge en lille sofa og sidde og læse og lege med alle dinoerne. Han har planer om at overnatte i dinohulen...hvor er det altså bare dejligt at kunne glæde sin 5-årige med lidt fra egen systue.

5 kommentarer:

  1. Hvor er den sej :-)
    En rigtig drengehule :)

    Vi har lavet vores puslebord med en alm. bordplade og under den er der også en stor hule, fyldt med puder og tæpper - og min dreng elsker den :)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. Hej Mia
    Ja det er bare en rigtig drengehule og Emil sover derinde hver nat :-)

    God idé at udnytte pladsen under puslebordet på en smart måde. Da vi boede mindre end vi gør nu, havde vi pusleplads ovenpå kummefryseren det var virkelig også en 2 i 1 løsning der udnyttede pladsen godt :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Det må være så skønt at kunne glæde sin store dreng på den måde - han ser meget glad og tilfreds ud! Og dino-hulen ser SÅ hyggelig ud!!

    SvarSlet
  4. Hej Louise - Ja så længe han "gider" noget fra min hånd er jeg bare stolt og glad....og ja den er altså ret så hyggelig den hule.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.