Sider

fredag den 29. juli 2011

Sommerferie 2011 #1

I går aftes kom vi hjem efter 4 regnfulde dage i København samt 4 solskinsdage i Sverige. Vi har oplevet og set så meget fantastisk, så der er i den grad bliver fyldt op på oplevelseskontoen. Jeg glæder mig til at vise lidt billeder fra vores tur over nogle indlæg ellers bliver det vist billedespam......

Min søster bor i København og vi har derfor mulighed for gratis overnatning i den skønne by. Det er ikke længe siden vi oplevede København som turister, så denne gang ville vi se noget lidt andet. Dog måtte vi hele tiden ændre planer pga. det (forbandede) regnvejr.....så det blev mest til de indendørs seværdigheder

Sommerfugle billederne var så fine - Emil har et lidt i samme stil - se HER

Udstoppede dyr, skeletter og flash backs til folkeskolens biologitimer,  - fantastisk museum.

5 kommentarer:

  1. Velkomme hjem fra ferie! Det ser ud til at i har nydt det - selvom der var dage med regn:-)

    SvarSlet
  2. Super lækkert. Håber I har nydt turen :)

    SvarSlet
  3. Velkommen hjem, håber i har haft en skøn ferie på trods af vejret.. glæder mig til at læse mere om den... knus fra otte ruds og 1000 tak for sidst.

    SvarSlet
  4. Kristin - Tak ja ferie er skøn uanset vejret....men mange planer er blevet ændret undervejs :-)

    Binemor - Vi har virkelig nydt turen - det har straks været værre at komme hjem....synes jeg har været helt ved siden af mig selv i dag

    Gitte - Selv tak for sidst som altid hyggelig at se jer igen :-)

    SvarSlet
  5. Ej, hvor sjovt- der var jeg også i dag med familien. Og vi hyggede også. Havde 3 overnatninger i byen, og er landet derhjemme i Jylland igen nu.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.