søndag den 31. juli 2011

Sommerferie 2011 #2

Vi besøgte Nationalmuseet to gange i løbet af vores ferie - ungerne var vilde med det - dette skilt mødte vi endda på vores vej rundt på museet...
Sara er kommet på skolebænken - hun må hellere gøre hvad den strenge lærer siger....
Lærer Emil underviste ikke bare Sara men også en flok måbende turister. 
Alle fik også lært at skrive IS og MUS......:-)
 
Krudtuglerne havde virkelig travlt - en mur skulle bygges og det er jo hårdt arbejde.

Jeg vil også lige vise hvordan vores drivhus så ud da vi kom hjem......første år med drivhus er vist tydeligt - vi har ALT for meget derinde men nøj hvor smager de tomater bare godt!

7 kommentarer:

  1. De ser ud til at have hygge sig - i stor stil.. :)

    Lækre tomater.. :)

    Kh MorStine...

    SvarSlet
  2. Jeg har skrevet opgave om Børnenes Museum:) Dejligt sted.

    SvarSlet
  3. MorStine - Ja totalt hyggeligt.

    Anne - Skægt du har skrevet opgave om netop det sted - ungerne var vilde med det:-)

    SvarSlet
  4. Det ligner et sted vi skal besøge engang når vejen går forbi og Filippa måske er blevet lidt stører. Dejlig at komme hjem til friske tomater. lige lidt have info, ved i godt at i skal nive sideskud af tomaterne, måske i gør, men det er jo ikke let når man er på ferie :) Ser ellers vild skøn og frodig ud jeres drivhus.

    SvarSlet
  5. Jeg holder meget af vort nationale museum.
    Og er vild med jeres bugnede drivhus :-)

    SvarSlet
  6. Tomater er en yndlingsspise hos mig ... endnu er mine helt grønne, men de står også udenfor

    SvarSlet
  7. Ævlebævle - Jo ved godt det med sideskud men indrømmet har ikke fået det gjort helt så meget som man (måske) burde :-) Derfor denne tomatjungle....:-)

    Miri - Vi fik faktisk set ret så mange af udstillingerne fordi ungerne kunne drøne rundt og bagefter havde ro til at fordybe sig i møntsamlinger, dukkehuse, mumier og vikinger...

    Pia - Det samme her - der er så mange muligheder med tomater:-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.