Sider

torsdag den 28. april 2011

Dråbepuderne er klar

Jamen så langt så godt. I dag blev jeg langt om længe færdig med dråbepuderne til markedet. Den ene er præmien i min markeds Give Away - husk at deltage i min stand!  En af grundende til, puderne først er færdige nu er fordi jeg ikke har kunne finde de 3 mørkeblå lynlåse som jeg specielt har købt til puderne. Jeg har ledt højt og lavt og mange projekter er kommet ind imellem. Jeg har hele tiden tænkt "jamen de dukker vel nok op"......og jeg fik ret. Lynlåsene lå i den pose fra Stof2000 sammen med en masse filt jeg heller ikke engang har fået pakket ud.......lidt pinligt men jeg må jo indrømme at de igangværende projekterne standser brat når først jeg har fået en ny kreativ idé. 
Posten havde et dejligt brev med fra Camilla med bloggen Tanker fra Fru Jensen. Hun har sendt en hel håndfuld små trolde nøgleringe til pigernes lille samling. 1000 tak Camilla de kommer til at pynte i deres sættekasser. Jeg kan vise deres lille samling frem en dag - alle trolde har jeg fundet i vores genbrugsbikse og pigerne elsker at lege med deres skøre hår...

10 kommentarer:

  1. Elsker dine dråbepuder - de er bare så fine :)

    SvarSlet
  2. Wow de er flotte.. dem får du da hurtigt udsolgt ;) Vi ses dernede.
    Knus

    SvarSlet
  3. De er virkelig blevet gode... de ryger hurtigt..

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare fine! Vi ses inden længe :)

    SvarSlet
  5. Jeg har også haft masser af de trolde. Jeg har dog ikke nogen mere... Gad vide hvad der blev af dem.
    Jeg tror også det var deres farvestrålende hår der tiltrak mig :)

    SvarSlet
  6. De er bare SÅ lækre..:)
    Ville være super i min sofa..
    Knus

    SvarSlet
  7. Jahhh, vis gerne samlinger!!
    (flotte puder!)

    SvarSlet
  8. Ihh tak er så spændt på om de bliver solgt for de er jo lidt mit "hjertebarn" :-)

    Ja glæder mig til vi ses er nærmest helt kulret allerede kan jeg mærke.

    Der skal nok komme et indlæg med trolde nok først efter marked :-)

    Fortsat dejlig aften...

    SvarSlet
  9. Så tøffe troll! Jeg vil også ha!!

    Jeg har lånt et bilde fra bloggen din jeg..et bilde av staffordshirekopper som jeg ønsker meg:-) Har linket til sida di da. Håper det går bra?

    SvarSlet
  10. Millemilla - Det er bra :-) God dag...Kh.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.