Sider

mandag den 22. november 2010

Julemarked i Odense

Ja hele Blogland skriver om det fantastiske julemarkedet på Odense Havn arrangeret af Pernille og Lis. Det var overvældende at se så mange ugler, puder, patchwork, hæklerier, smykker og meget andet krea samlet under et tag. Hold op hvor må der være knoklet igennem i de små hjem for at have alt det klar.

Jeg havde slæbt trippende mand og 4 unger med derover (vi skulle også andre steder), så det var lidt begrænset, hvor meget jeg fik snakket meeen jeg fik tilgengæld købt lidt lækkerier.(og ærgre mig over nogle ting jeg ikke fik købt...)
Øreringe fra by Blank
Brunt tapet fra Badelma Badutski (det gule med hjerter har jeg købt hos Signe)
Patchwork net fra ? Fik ikke lige fat i hvem der har syet det - men det er bare så flot.

Da vi kom hjem efter en hel dag i Odense kunne jeg bare ikke falde i søvn - jeg har nemlig fået en genial idé (må man selv sige det?!) som jeg næsten ikke kan vente med at afprøve. Bliver projektet som jeg forestiller mig, vil det blive udloddet i en Give Away, hvis bloggen runder de 400 faste læsere. (kunne være fantastisk - ja både de 400 faste læsere og om mit projekt kan lade sig gøre)

Jeg krydser virkelig fingre for en gentagelse af markedet, for så vil jeg også lege med og have en stand.

11 kommentarer:

  1. Ja og jeg kunne have købt meget meget mere. Der var virkelig et overvældende udvalg :-)

    SvarSlet
  2. Åhh Mette - Jeg ville så gerne ha' hilst på dig og så dig faktisk også lige kort da jeg var på vej udenfor, men da jeg kom ind igen kunne jeg ikke finde dig:-(. Håber vi ses til det næste marked;o)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  3. Hej Louise
    I lige måde. Vi var der desværre heller ikke så længe (som jeg gerne ville). Jeg har i hvert fald noteret at en anden gang tager jeg SELV afsted. Børnene hyggede sig men der er jo krudt i dem og alt for meget de kunne pille ved :-) Jeg håber virkelig på at få en stand til næste marked...

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Hej Mette!
    Fine ting du har fået købt dig. Uha det lyder spændende med din geniale idé... Løfter du sløret en lille smule:-)

    Kh

    SvarSlet
  5. Jeg er spændt på at høre din geinale ide:) Og jeg fik vist slet ikke hilst på dig? Skægt at komme hjem og opdage alle dem, man IKKE fik hilst på, for jeg synes godt nok jeg har fået sagt hej til mange!!

    Tasken er vist fra Pernille. Som desværre ikke har nogen blog. Hun har ellers NOK lækkerier at vise frem:) Men hendes ting kan i hvert fald købes i Miniaturen i Odense, ved jeg:)

    KH
    Kat

    SvarSlet
  6. Kristin - hehe nej vil ikke afsløre noget endnu (for aner ikke om det kan lade sig gøre) men men men det kribler for at komme i gang kan du tro :-)

    Kat - Jeg var der lørdag hvor du var hjemme til fødselsdag ikk? Tak for lidt opklaring med tasken og ja der var rigtig mange lækre sager på stand :-)

    SvarSlet
  7. Hej Mette.
    Sikke lækre sager..:)
    Hyggeligt lige at hilse på dig der midt i mængden;)
    Lyder spændende med dit projekt?!
    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Hej Anne - I lige måde :-) Fik I købt noget lækkert, så nogle af julegaverne blev streget?

    Ja jeg er stadig helt oppe at køre over det nye projekt - men det kommer nok til at tage noget tid før jeg kan vise noget frem :-)

    SvarSlet
  9. Hej igen..
    Fik mest bare købt ego-lækkerier..:)
    Men et par gaver bliver der vist også til...
    Hm.. Så må min nysgerrige sjæl jo væbne sig med tålmodighed;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.