Sider

søndag den 31. oktober 2010

Halloween

I går aftes ringede det på døren. Kim åbnede og Sara-prinsessen og et monster på størrelse med Emil stod udenfor og var ved at gå til af grin. Sara råbte til mig der stod i garagedøren, hvad det nu var man skulle sige for at få slik....jo vi har skam haft en ganske (u)hyggelig Halloween.
Jeg har købt en pakke med en masse skindrester af Helene.....hvad de skal bruges til......aner det ikke,  men jeg finder vel nok på noget. Nu har jeg det i hvert fald på lager, når idéen pludselig kommer.
Jeg er også ved at sy en bestilling fra Amio - et junior sengesæt i patchwork. Bagsiden skal lige sys på, og så kan det sendes afsted her en af dagene.

4 kommentarer:

  1. Du er altid så flittig - og laver så smukke ting. Det sengesæt må helt bestemt bringe glæde, for hvor er det flot. :))

    SvarSlet
  2. Du kan lave sådan nogle hjemmesko i læder, det har jeg prøvet http://stardustshoes.blogspot.com/2006/10/cloth-shoe-pattern.html
    Jeg glæder mig til at se, hvad du ellers finder på, for jeg har også en masse læder rester liggende ;)

    SvarSlet
  3. Ulla - Mange tak. Jeg ved ikke om jeg er flittig - har det bare bedst med at have gang i en masse projekter. Jeg har virkelig også meget ufærdigt liggende, så burde nok ikke opstarte så meget nyt hele tiden :-)

    Sarah Gøjsen - Se det var da en genial idé - tak

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.