Sider

torsdag den 1. juli 2010

Hæklet æble og elefant og smukke øreringe

Den lille dukkeseng er ankommet og sengetæppet passer perfekt. Det hele står ude i garagen, så vilddyret ikke finder kassen og siger "dukke sover" eller lignende.

Da hæklenålen alligevel var fremme måtte jeg lige kaste mig ud i noget free style hækling....stærkt inspireret af super hækleren Frøken Fiil , blev det til et klassisk rødt æble. Emil var hurtigst på aftrækkeren og spurgte om han måtte få det.....ok jeg har syet æblet på en frugtpose i glade julefarver med rød og hvid stribet bånd.
Der er altså grænser for hvor meget kreativt jeg kan nå med 3 snart 4 børn.....men så er det jo fantastisk, når andre sælger lidt af eget design. Denne elefant er et godt eksempel.....perfekt til den hæklede "serie" på Ida´s værelse men et umuligt projekt for mig lige pt. Derfor er den købt på QXL og hold da op hvor er den bare flot in real life.
Jeg har vist nævnt det før, men gør det gerne igen...jeg elsker Give Aways både at deltage og begave jer derude....
Jeg har endnu engang været heldig. Denne gang med et par helt fantastiske øreringe fra Susanne Birkerod. Jeg er vild med dem og lige min stil....de vil helt sikkert blive brugt rigtig meget.
Da jeg nærmer mig 300 faste læsere skydes en ny Give Away igang herinde når "tælleren" runder de 300 uhh glæder mig til at finde på noget til jer derude.

6 kommentarer:

  1. Hvor er det godt "freestyle" hæklet, Mette! . Og Elefanten så ganske skøn!

    Her har vi også hæklede elefanten og de er gode at svinge i snablerne:-)

    Kender godt det med travlheden med 4 børn.. og de dejlige kreative gøre mål der også trækker i en! Pyha flere timer i døgnet - tak

    Kh

    SvarSlet
  2. Super flot freestyle hækling! Kan godt forstå Emil var hurtig ;-)

    Elefanten er super sød - herlige farver!

    Og til sidst, tillykke med gevinsten :-) Jeg har også planer om at søsætte en Give Away en af dagene..

    Kh Louise

    SvarSlet
  3. Uh, jeg glæder mig til at se, hvad du finder på:) Det er helt sikkert noget fint:)

    Super flot æble du har hæklet...og den hæklede elefant er simpelthen så kær.

    Kh. Malene som venter i spænding på din kommende give away

    SvarSlet
  4. Jeg dybt betaget og dit kreative overskud !

    SvarSlet
  5. Kristin - Jeg får lidt flere timer i døgnet i denne tropehede....kan bare ikke sove før efter midnat tidligst :-) Jeg er faktisk gået i gang med at hækle en lillesøster til Ida´s elefant netop til familiens baby lillesøster :-)

    Louise - Lyder spændende med en Give Away fra dig...og tak for rosen om freestyle jeg brænder lidt for hæklingen i øjeblikket kan jeg mærke.

    Malene - Dejligt du glæder dig til min næste Give Away....har nu ikke rigtig fundet på noget endnu men idéer kommer jo også gerne lige pludselig ikke?

    Losarinas mor - Børnene har en gladere og mere overskudsagtig mor, ved at jeg får mit daglige kreative fix....det behøver ikke være lang tid nogle gange klipper jeg bare lidt patchworkfirkanter :-)

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.