Sider

tirsdag den 31. januar 2012

Tidspres

Tid åh den kære tid - lige nu har jeg alt for lidt af den, så det kreative og bloggen er den eneste tid jeg kan skære i - desværre.....med 4 børn, huslige pligter, en undersøgelse i fuld narkose (tjek efter min blindtarmsbetændelse), leg i sneen, bestyrelsesmøder, fødselsdage......ja rækken af gøremål er jo nærmest uendelig. Jeg håber snart der er tid til de små sysler og opdateringer herinde for det savner jeg!

Når jeg nu ikke selv har tid til det kreative, er det fantastisk at have vundet nogle flotte kager til ungernes legekøkken. Hvor er de fine - tak Mia med bloggen Bella og Bror.

4 kommentarer:

  1. Åh det med tidsmangel kender jeg godt! Kunne man bare bestille et par ekstra timer i døgnet....

    Håber snart der bliver lidt mere luft i dagsprogrammet for dig, så du får tid til det kreative igen :-)

    Og super fine kager!

    SvarSlet
  2. Kender det kun alt for godt... tiden til det kreative svinger op og ned....

    Vi ses den 6. feb :0)

    SvarSlet
  3. ...ja man styrter rundt i cirkler om sig selv og når kun lige det aller-nyttigste :)
    Men sådan er det vist bare at være husmoder i den moderne tidsalder(!)
    Rart når du lige "pipper" herinde :)
    kh

    SvarSlet
  4. 200 procent - Ja send flere timer - mange flere timer :-) Jeg kæmper lidt med balancen mellem alt det huslige og så bare en lille smule kreativt....men heldigvis kan det kreative deles op i små daglige bidder...

    Gitte - Vi ses snart - det bliver her men sender lige en mail til jer senere :-)

    Binemor - Ja jeg synes det er så skrækkeligt for jeg når jo reelt ingenting. Kommer aldrig rigtigt til bunds med noget før en ny opgave/måltid/køren med børn el. lignende dukker op. Bevares vi har selv valgt at få 4 børn men indimellem trækker det altså virkelig tænder ud.......som nu.

    Tak for jeres søde kommentarer

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.