Sider

mandag den 23. januar 2012

Nøglesnore til salg

Jeg har stadig et lille lager af de korte nøglesnore jeg syede til Forårsmarkedet i Odense....nu vil jeg gerne have plads til lidt nyt - derfor sælger jeg dem billigt:
40 kr pr. stk. INKL. fragt 
Måler ca. 2 x20 cm

Er du interesseret i at købe?, så send mig en mail: 

mettew@sol.dk 
Række 1: 1-8 (leopard nr.1)
Række 2: 9-16
Række 3: 17-24
Række 4: 25-32
Ekstra billede af nr: 9-16
Noget af stoffet har jeg mere af og kan derfor godt sy flere af pågældende nummer - står der solgt har jeg ikke mere af stoffet - desværre...

6 kommentarer:

  1. 12 og 23 vil jeg meget gerne købe - har lige sendt dig en mail :)

    SvarSlet
  2. Jeg vil meget gerne købe nr. 14 tak.
    Lisa.lindgren@live.dk

    SvarSlet
  3. Jeg vil rigtigt gerne købe nummer 5 i række 1 :) tina@ohdeer.dk

    SvarSlet
  4. Jeg vil meget gerne købe nr. 1 i række 1 - føler der skal noget leopard ind i min hverdag på jobbet. :-)

    SvarSlet
  5. Du skulle vel ikke have en mere med leopard til salg?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie Marolle
      Jeg syr gerne en leopard sag til dig :-)

      Send mig en mail: mettew@sol.dk så kan jeg få din adresse og du mine kontooplysninger.

      Kh. Mette

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.