Sider

tirsdag den 10. januar 2012

Kreaklubben søger...

Første mandag aften hver måned er hellig for mig - der mødes jeg nemlig med kreaklubben - har du lyst til at være med? 

Vi kunne godt tænke os lidt flere medlemmer, så bor du i trekantsområdet og vil gerne byde klubben indenfor en gang imellem - jamen så er vi klar til snak, hygge og masser af inspiration. Vi skiftes til at holde et møde og arbejder med vores igangværende projekter. Jeg har selv hæklet, syet Sofia´s julekjole og håndsyet patchworkfjer til denne ugle.
Spørgsmål og tilmelding sker gennem vores skønne frk. regnbue - klik HER

Uglen her er til min svigerinde men jeg er ved at sy en mere til salg. Ida har også en i lidt andre farver så uglesæsonen er ikke helt forbi her i huset...

14 kommentarer:

  1. Hej søde Mette,

    god idé :-) Ved ikke om Mama Krea har givet besked, men pga flytteståhejet er det nok tvivlsomt om jeg kan deltage næste gang også... tror det vil være lige optimistisk nok at satse på at jeg kan forlade mand og barn i et hus fyldt med flyttekasser og byggerod ;-)
    Jeg giver jer lige en melding når jeg er kommet om på den anden side af al ståhajet:-)

    Knus Louise

    SvarSlet
  2. ÅÅÅH, den er fin! Hvad kåååster den?

    SvarSlet
  3. Hej Louise - Tænker på dig :-) Flytning er bare så hårdt - men hvor bliver det også fedt for jer....glæder mig til at se huset og dig / Bastian igen :-)

    Finurligheden - Tak tænker 225 kr inkl. fragt er jo lidt arbejde med patchwork osv...

    SvarSlet
  4. Det gad jeg godt, men bor desværre ikke i området :o)

    SvarSlet
  5. hvorfor bor du ikke i københavnsområdet????? jeg vil også være med.....
    Håber der er nogle der melder sig

    SvarSlet
  6. Du ved, jeg ville elske at være med..;) Kunne være hyggeligt.. Og sikke fin ugle..!
    Knus

    SvarSlet
  7. Hej Mette!

    Det tror jeg da godt jeg kunne tænke..:-).
    At mødes med nogle ligesindede, det kunne være dejligt. Og noget snak og grin altid skønt.
    Er der stadig plads i klubben??:-)

    Hilsen Trine

    SvarSlet
  8. Helle - Ja øv kunne være hyggeligt at mødes :-)

    Pia - Du må sætte en klub i gang omkring Kbh - det er så hyggeligt :-)

    Anne - Vi finder ud af at mødes en anden dag ok?

    Trine - Ja hvor dejligt hvis du er klar - send en mail til: frk.regnbue@gmail.com
    Så er du med :-)

    SvarSlet
  9. Øv...jeg bor jo alt for langt væk til dét! Det gad jeg bare godt. Har selv prøvet at starte noget lignende, men ikke alle er så krea i fritiden, som jeg troede, åbenbart!

    SvarSlet
  10. Det gør vi..:) Måske jeg skulle lokke bilen fra manden og tage turen inden længe - kunne være hyggeligt;)

    SvarSlet
  11. Åh suk Mette - det frister så meget. Men åh den afstand! Hvorfor ligger Randers ikke i trekantsområdet?
    Det ville være så hyggeligt at mødes igen!
    Skøn ugle du har syet til svigerinden

    Knus Kristin

    SvarSlet
  12. Spændende klub! Men bor desværre heller ikke i nærheden

    SvarSlet
  13. Wow, so nice and cute owl!!! :-) I made some owls for my daughter, but this one is really nice too! :-) J.

    SvarSlet
  14. Hej Mette!
    Det lyder super. Jeg skipper en mail afsted. Og så får jeg nogte info og inden længe ses vi...
    :-).
    Det lyder allerede megahyggeligt.

    Kh Trine

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.