Sider

tirsdag den 3. januar 2012

Godt Nytår

Godt nytår til jer allesammen. 

Vi kom rigtig godt ind i det sammen med et hold nye venner - forældrene til Emil´s klassekammerat. Fire voksne og syv børn var samlet, så en stille og rolig aften vil jeg ikke ligefrem kalde det.....Vi kom med forret og dessert og de stod for hovedret og kransekage. Rigtig god måde at fordele arbejdsopgaverne på....her er lidt billeder fra mine forberedelser.
Jeg er lidt bagefter med det hele her på bloggen....derfor først et nytårsindlæg nu. 
Ungerne har ferie indtil på torsdag, så der er rigeligt at holde styr på herhjemme :-)

7 kommentarer:

  1. rigtig godt nytår til jer alle sammen, det lyder som om i havde en dejlig aften... håber at du er ved at være på højkant igen... håber også at vi får set noget til hinanden her i det nye år det ville være dejligt...
    hils familien.
    knus gitte

    SvarSlet
  2. Hvem er ikke altid lidt bagud ;0)
    Godt nytår til jer

    SvarSlet
  3. Uhm, hvor ser det lækkert ud, Mette!! Jeg ELSKER laks :-)
    Rigtig godt nytår til jer!
    Kender godt det med at være bagefter. Mine unger har ferie til på mandag, og så har jeg jo tilmed et ekstra barn (mand) at passe, så vi når det når vi når det, ikke?! :-)
    Glæder mig til at følge din blog i år 2012.
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  4. Rigtig godt nytår til dig også Mette...ja det ser da skønt ud, det du laver der. Og en super go ide at fordele opgaverne - min svoger og svigerinde kom til nytåraften hos os, og de havde sørget for forret (også laks:-) og dessert (frosset hvid chokolade mousse med hindbærcoulis og lakrids-kikse-smuller)...så jeg stod for hovedretten og for at købe kransekage - det er jo lige til at holde til:-)
    Glæder mig til at følge med hos dig i 2012.
    Knus Malene

    SvarSlet
  5. Rigtig godt nytår til dig Mette!!
    Glæder mig til at følge din blog hele 2012...

    SvarSlet
  6. Hvor ser det lækkert ud Mette.....

    -Og godt nytår til dig og dine ;)

    SvarSlet
  7. Gitte - Ja vi må snart mødes :-) Jeg har stadig nogle undersøgelser i januar som skal overståes så det er noget af en omgang jeg er igennem...

    Merete - Du har ret men jeg glæder mig nu til at få lidt mere styr på det hele herhjemme :-)

    Ulla - Laksen blev rigtig lækker - gravad efter AnneMad´s opskrift og så en masse nybagt brød til. Er du kommet ovenpå igen? Sikke meget I også har været igennem - puha...

    Malene - Uhm hvor lyder jeres nytårsmenu lækker...vil have købt noget af det lakridspulver halløj :-) Sammenskudsgilder er da bare det perfekte koncept:-)

    Camilla - Tak og lige over :-)

    Julie - Rigtig godt nytår og tak :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.