Sider

tirsdag den 30. august 2011

Sommerkjole med mere

Den anden morgen måtte jeg tænde for varmen.....godt nok en trist start på dagen. Jeg er ikke så god til denne overgang fra "sommer" eller hvad vi nu skal kalde det i år og så til lange bukser, sko og støvler (i stedet for mine elskede klip klappere...). Jeg synes bestemt hver årstid har sin charme men jeg er altså ikke helt færdig med sommeren. Hygge i haven, grill-mad, strandture osv......lad os nu se om hvad september har at byde på.

Nå men egentlig ville jeg bare vise en ny kjole jeg har syet til Ida - bemærk en SOMMER kjole...
Farverne er helt elendige på billederne - overdelen er små gule kattekillinger på hvid baggrund med lyserøde/koral detaljer. Gul tittekant og skønne blå blomster i skørtet.
Sofia har fået nogle nye stofklude med skønne blomster. Et halvt dynebetræk (bæk og bølge) er revet op, så må det holde så længe det kan og flosse lidt i kanterne - det ser da meget bedre ud end de kedelig (og meget slidte) hvide vi har....
Køkkengulvet lige PT (inkl. krummer fra riskiks haha).

4 kommentarer:

  1. Hvor er det en sød kjole, jeg krydser fingre for mere sommervejr, så den kan komme i brug :o)

    SvarSlet
  2. Jeg er heller ikke vild med overgangen
    fra sommer til efterår :-/ Har også erhvervet mig en irriterende forkølelse, fordi vejret ikke kan beslutteom det skal være koldt eller varmt :-( Skøn kjole, håber den kan komme i brug snart :-) Ellers må der strømpebukser og trøje indenunder....

    SvarSlet
  3. LB - Kjolen skal nok blive brugt om ikke andet så med strømpebukser og langærmet bluse under men jeg satser på sommer i september :-) (optimist måske meeen lad os nu se)

    Therese - Uf hvis overgangen så krydres med sygdom - ja så er det da hel galt. Sofia er også blevet forkølet, så hun sover elendigt = vi sover også elendigt om natten. Nu skal vi have sommer i september for lige at få den sidste energi med inden det hele bliver mørkt og koldt :-) God bedring!

    SvarSlet
  4. Yndig lille kjole, og skøn Blog :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.