Sider

søndag den 11. november 2012

Vinderen er....

Først og fremmest tusinde tak for den store deltagelse i min Give Away - fedt I gider lege med.

Jeg kan simpelthen ikke få random.org til at fungere og dovenskab gør, at jeg ikke gider almindelig papir lodtrækning....derfor bliver vinderen et helt tilfældigt tal som jeg spurgte om på Instagram (hun vidste ikke det var til at trække min Give Away)  tallet er 99!  Tælle, tælle da en kommentar kom 3 gange og derfor er vinderen....


Stort tillykke send mig lige en mail med din adresse til:
westmose@gmail.com 

 


3 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren! :)
    Siri

    SvarSlet
  2. Ihhhh, hvor er jeg GLAD!!!
    Jeg har lige sendt dig en mail :o)

    SvarSlet
  3. Ej pis, jeg nåede det ikke D-:

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.