Sider

fredag den 2. november 2012

Tilbage til overfladen

Endelig et indlæg fra mig igen - ja faktisk er der gået mere end to måneder! Grunden er selvfølgelig min studiestart på sygeplejerskeuddannelsen. Hold nu op en mundfuld jeg har kastet mig selv og min familie ud i. Det har i den grad været op ad bakke og jeg har været TRÆT som i virkelig totalt smadret, når jeg er kommet hjem. Jeg er stadig glad for min beslutning og vi er også stille og roligt ved at finde nogle rytmer så der er tid til det hele - men alt det nye tager bare tid.

I går åbnede jeg for første gang døren ind til mit syværelse og fik syet et par søde bukser til Sofia....nøj hvor har jeg egentlig bare savnet det. Jeg tror det er et tegn på, at jeg er ved at komme op til overfladen igen og har fået lidt fornyet energi til at sy og følge jer i Blogland.....har jo savnet jer :-)

Fandt lige en masse nøglesnore på syværelset så dem får I lige et billede af. Jeg vil snart sætte dem til salg herinde og så skal I selvfølgelig også se Sofia´s nye bukser men alt det i nogle andre indlæg....åh hvor er det bare dejligt at være tilbage!

37 kommentarer:

  1. Og hvor har du været savnet Mette!

    Jeg har sendt dig mange tanker, men har jo vidst grunden til dit fravær! GODT GÅET!!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mia - dejligt at vide jeg har været savnet og i lige måde :-)

      Slet
  2. Rigtig meget velkommen tilbage!
    Ja, det kan i sandhed være svært at få tid til alt det kreative og at blogge, når der sker store omvæltninger i ens dagligdag og liv. Jeg håber for dig, at du er ved at komme ovenpå igen, så du også kan få tid til dine interesser... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - ja der er lidt mere overskud nu kan jeg mærke :-)

      Slet
  3. Velkommen tilbage. Jeg har selv været væk fra min blog, og har også savnet det -selvom man dårligt har tid til at tænke blog, når hverdagen raser.. Jeg har fundet en løsning der hedder, at når der er tid, så laver jeg flere indlæg, som jeg planlægger bliver postet de efterfølgende dage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det er en god idé...Jeg har altid kun blogget når tiden har været til det og det har der så slet ikke været i over to måneder - men tror det vender nu jeg har vænnet mig til alt det nye som studerende :-) Og velkommen tilbage til dig også :-)

      Slet
  4. Velkommen tilbage. Ja, det lyder bestemt til, at du er på noget af en opgave med at få hverdagen (og dig selv) til at hænge sammen. Men så længe du stadig er glad for beslutningen, er jeg sikker på, I nok skal finde en løsning.

    Sejt gået og god vind fremover :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de opmuntrende ord - ja jeg er glad for beslutningen og studie er lige mig - men det er svært, så jeg knokler med lektierne :-)

      Slet
  5. Velkommen tilbage- og jeg kender kun alt for godt det med travlheden pga. uddannelse! ;)

    Her bliver der måske ikke blogget så meget, men der SKAL produceres noget hver dag, så jeg har til Julemarket i Roskilde.
    Hvad koster dine nøgleringe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov... Nå, men jeg har nemlig forelsket mig i en af dem! ;)

      Kh
      Christina

      Slet
    2. Ja hvad er det nu du læser? Sejt du får syet noget hver dag :-) De kommer til at koste 40 kr inkl. fragt - du siger bare til hvis der er en der frister :-)

      Slet
  6. Hvor dejligt med et indlæg fra dig! Og godt at høre du er ved at nå overfladen igen, og at du trods alt er glad for studiet. Kan godt forstå det er hårdt at jonglere det med familielivet. Rigtig god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Julia - ja dejligt at være lidt ovenpå igen...stort tillykke med din graviditet og velkommen til pigeuniverset...hvor er det bare dejlige nyheder :-)

      Slet
  7. Velkommen op til den friske luft...så flot, at du er startet med studiet...og bestemt forståeligt, at du er smadret...glder os til atter at høre fra dig.....NÅR DER ER TID OG OVERSKUD:)
    Hilsen Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja når der er tid og overskud men heldigvis er jeg ved at vågne op fra zombie tilstanden :-)

      Slet
  8. Velkommen tilbage, har også været inde og se efter nyt fra dig et par gange! Kan godt forstå at der lige skulle nye rutiner til før der var overskud til kreativitet og blog!
    Dejligt at have dig tilbage;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak jeg er også virkelig glad for at være nået hertil og glæder mig til at læse med hos dig igen :-)

      Slet
  9. Dejligt at høre fra dig :) studiestart er hårdt!! Som i trækker al energi ud af en, og når du så ovenikøbet har familie på den måde. Respekt!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne - ja jeg har ikke prøvet noget lignende, så det har virkelig trukket tænder ud...:-)

      Slet
  10. SÅ dejligt at du er her igen :)

    SvarSlet
  11. Åh, hvor kan jeg huske det - jeg var nærmest kronisk træt det første halve år. Men heldigvis så indordner hverdagen sig efter en rum tid.
    Har også tænkt meget på dig, ved jo selv hvor hårdt studiet er med små børn. Men det er så sejt at du holder ved ;o)

    Og ved du hvad, jeg fatter ikke at jeg snart har læst i 3 år! og faktisk er færdig om 8 måneder - det er vildt.
    Det går så stærkt...

    Knus til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja du er så sej Therese - du bliver min ven jeg spørger, hvis det hele kokser i en opgave :-)

      Slet
    2. Og jeg hjælper dig gerne alt det jeg kan ;-)

      Slet
    3. Og jeg hjælper dig gerne alt det jeg kan ;-)

      Slet
  12. Velkommen tilbage, du og dine kreative indlæg har været savnet. Dejligt at du er ved at finde rytmen med studiet og familien, så du kan finde overskud til lidt krea.

    God weekend.

    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette - ja det kreative kribler....det er virkelig dejligt at få den følelse igen :-)

      Slet
  13. Velkommen tilbage. Jeg har sendt dig og din studiestart mange tanker de sidste par måneder. Godt I er ved at finde jer til rette i den nye hverdag....:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maiken - ja sådan en omvæltning er jo ikke sådan liiige...vi skal alle mand være ude af døren før 7.30 og med fire krudtugler er det altså lidt af en præstation :-)

      Slet
  14. Dejligt at høre der er "liv" på bloggen igen.Kan godt forstå det har været hårdt og svært at nå det hele efter studiestart. Men dejligt du kan lide det(det giver jo også energi:0)
    Kh. Laila.
    ps.Jeg tog også sygeplejerske udd. fra Vejle sygeplejeskole,men det er ved at være mange år siden,phyyyy,som tiden går hurtigt;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Laila - skægt du har læst i Vejle også....skolen skal flytte ned i midtbyen faktisk, så Soldalen bliver inden længe historie :-)

      Slet
  15. Dejligt du er tilbage, selv om det med 'Der. Er. Bare. Ikke. Tid. Til. Bloggen. Lige. Nu' også er tæt på hverdag her.
    Har en give-away jeg trækker på søndag, hvis du har lyst til at kigge forbi.
    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil da lige kigge forbi din Give-Away....og ja sådan er det bare i perioder og det er også helt fint :-)

      Slet
  16. Velkommen tilbage - var faktisk lige inde og kigge hos dig den anden dag, fordi jeg ikke kunne forstå, hvor du var blevet af. Så det var dejligt at læse, at du altså bare holdt en lille pause :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja en lidt længere pause blev det til - men tiden flyver jo bare af sted :-)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.