Sider

fredag den 6. maj 2011

Jeg er KLAR...

I går aftes tog Kim, Sofia og jeg turen til Odense. De 3 krudtugler var til hygge og aftensmad hos mormor og morfar. Traileren var spændt på og proppet til bristepunktet med alle mine varer, udstillingsting, skrivebord, stole osv.

Pakhus 16 er intet mindre end fantastisk, hvis du synes godt om julemarkedet kan du bare lige gange med 10. Wauw det bliver så fedt at jeg nærmest ikke kan få armene ned. Desværre kan jeg ikke vise billeder af min stand eller resten af pakhuset. Kameraet var med men denne gang havde jeg glemt kortet - typisk og æv.......men der kommer billeder masser af billeder på et senere tidspunkt.

For at have lidt billeder i dette indlæg kan jeg da vise nogle nøglesnore jeg har syet. De kan bruges til lidt af hvert faktisk - 35 kr pr. stk
  • strop til tasker/penalhuse/clutch
  • nøglering
  • holdesnor på barnevognen (se billeder)

Nu vil jeg vække resten af familien, aflevere de store i børnehave og skole og pakke det sidste inden turen går mod Odense - jeg er bare så KLAR og spændt på det hele.....

Jeg håber vi ses i løbet af weekenden.... 

19 kommentarer:

  1. Om en time kører jeg fra det mørke Nordjylland.
    Glæder mig for meget til at se forårsmarkedet for første gang

    SvarSlet
  2. har jo fulgt dine forberedelser. Vil ønske dig en fantastisk tur. Det kan da ikke andet end blive en dejlig weekend. Håber du får solgt en masse af dine flotte kreationer. Knus Mirka

    SvarSlet
  3. Åh, jeg får helt ondt i maven, fordi jeg nok ikke når at komme forbi. Vi er midt i et større haveprojekt, og det går nok ikke at lade manden stå med alle ungerne, samtidig med, at han skal lægge fliser. Burde jo være glad for at få dem lagt, men hvorfor lige i denne weekend?
    Men jeg må jo nyde billederne, som jeg er sikker på, der vil blive vist en pæn slat af her i blogland :-)
    Rigtigt godt marked til dig!

    SvarSlet
  4. Hej Mette!

    Åh jeg sukker og bander over at jeg ikke skal afsted, hilse på, snakke, købe og suge til mig!

    Ha et skønt marked

    Kh

    SvarSlet
  5. Jeg håber, at det bliver alt det du håber :-) Jeg kommer ud g kigger i dag, og jeg glæder mig :-) Kh. Linda

    SvarSlet
  6. Jeg glæder mig så meget til at komme ind og se alle de fine stande. Jeg vil helt sikkert lægge vejen forbi hos dig også :)
    Rigtig god fornøjelse med markedet!

    SvarSlet
  7. God week-end og marked. Jeg kan desværre ikke hilse på denne gang, måske næste gang. Øv øv...

    Kh. Lis

    SvarSlet
  8. Åhh det lyder så SPÆNDENDE og I må alle have en fantastisk weekend. Desværre kommer jeg ikke selv til fyn for på søndag skal vores yngste datter konfirmeres. Jeg glæder mig til billeder og hele historien i næste uge.

    Ha en skøn weekend. Kh Mette

    SvarSlet
  9. Jeg kommet forbi lørdag og GLÆDER mig! Håber at du stadig har en masse varer tilbage når jeg kommer forbi.

    SvarSlet
  10. Jeg glæder mig til at kigge forbi dig lørdag, søde Mette.
    Rigtig god fornøjelse!!

    SvarSlet
  11. Du må have et rigtig godt marked. Krydser fingre for at du får godt salg i dine fine ting. :)

    SvarSlet
  12. Åh Mette, jeg ønsker dig en fantastisk weekend!
    Håber der kommer mange mennesker og at salget går godt:)

    SvarSlet
  13. Jeg og en veninde er klar lørdag kl. 10 når I åbner. Kigger forbi og lurer på dine ting :-)

    SvarSlet
  14. Jeg håber du får alle tiders gode oplevelse og masser af salg Mette...men det gør du helt sikkert, med alle de skønne ting du laver:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  15. Håber du har haft en fantastisk weekend:-) har givet dig en award. Kh Christina

    SvarSlet
  16. Hej Mette, det var så hyggeligt at møde dig og din FINE stand:-) Håber der har været godt med salg i dag:-)

    Kh Ninna (Fru Schou)

    SvarSlet
  17. Jamen det gjorde vi jo, mødtes altså. Og hvor var det hyggeligt, selvom jeg blev en kende genert over at blive genkendt-agtig ;).

    Håber du fik solgt en hulens masse.

    SvarSlet
  18. Rigtig hyggeligt at snakke med dig, og se dine kreationer, også selvom det blev så kort. Jeg håber vi får lejlighed til at snakke lidt længere tid en anden gang. :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.