Sider

onsdag den 29. oktober 2014

Til en cirkuspige

Jerseystoffet med dråber er en af mine favoritter lige i øjeblikket. Her har jeg syet det op til en bluse der er lidt længere bagtil....mon ikke maskinerne en dag spytter nogle leggings eller en kjole ud, for jeg er ikke helt færdig med denne bomuldsjersey.
Cirkusstoffet er en fast bomuld og motiverne er så fine og kan give anledning til meget snak herhjemme...
 Da jeg klippede nederdelen kunne jeg lige få plads til en frugtpose også. Jeg tænker meget over at udnytte stoffet bedst muligt og trods det er jeg ved at drukne i stofrester - tænker I kender alt til det problem.
Jersey med dråber - 80 kr/meter
Cirkus - 75 kr/meter 

4 kommentarer:

  1. Det er nogle virkelig flotte ting du har lavet og jeg er da også lige blevet vild med det dråbestof! Hvor mon du har købt det? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anja - mange tak du kan såmen købe det i mit stofbutik: FabricRoad du kan finde den på i
      Instagram, facebook eller som hjemmeside. Du er også velkommen til at skrive til mig: westmose@gmail.com

      Den findes også i en variant hvor bunden er sådan lidt bordeaux agtig.

      Kh. Mette

      Slet
  2. Hvor er det herlige ting. Ville da også rigtigt gerne høre, hvor su har fundet cirkusstoffet? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susanne - cirkusstoffet er også fra FabricRoad du er velkommen til at sende mig en mail: westmose@gmail.com hvis du vil købe lidt af stoffet.

      Kh. Mette

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.