Sider

fredag den 7. marts 2014

Fødselsdagstøj til Sara

Sara har fødselsdag på torsdag og hun kan nærmest ikke snakke om andet. Det er første gang hun skal have pigerne fra klassen med hjem og det er virkeligt STORT for hende - på sådan en dag skal der lidt nyt tøj til....

Kjolen er første forsøg på en lidt anden model indenfor jersey kjoler. Forstykket er klippet i tre baner og lommerne bliver syet fast på den måde. Pyntet med lidt rynk ved ærmerne, sølvsløjfer og en stjerne. Leggings i samme stof - jeg har lidt mere af stoffet så skriv til mig hvis du skal have lidt med - 75 kr / meter.

                             Jeg fik produceret en pæn portion leggings til pigerne nu jeg var ved det....

7 kommentarer:

  1. Skønt sæt, er sikker på at det bliver et hit ved Sara. Håber hun får en skøn dag : )

    SvarSlet
  2. det er rigtig fint... og tillykke med hende når dagen kommer

    SvarSlet
  3. Sikke da et flot fødselsdags sæt :) Fin detalje med sløjfen på lommerne.

    // Louise

    SvarSlet
  4. Hvor er kjolen fin! Tillykke med hende! Håber hun havde en god fødselsdag.

    SvarSlet
  5. Hvor er det fint!!

    Har du et godt mønster til leggins (du tilpasser formodentligt til dit eget personlige snit, kender jeg dig ret, men har du et godt mønster til udgangspunktet?)?

    SvarSlet
  6. Hej igen!

    Mon jeg skulle være så heldig at kunne lokke et svar fra dig på mit spørgsmål ovenfor...;-) ?

    Bedste hilsner!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susanne
      Beklager jeg ikke har fået set din kommentar før nu. Ja jeg tegner mine egne mønstre men hvis du har et par gamle leggings der sidder godt er det nemt at lave sit eget mønster. Prøv at kigge på Marapytta s blog hun har en fin vejledning. Ellers synes jeg Meedoms sybøger er gode som udgangspunkt også. Kh. Mette

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.